تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۲۲۱۹
روحانی، خواستار آن شد سه تن از اعضای هیات دولت در جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، پاسخ های لازم به رحیم پور را ارایه نمایند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پارس، در جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی، رحیم پور ازغدی به نقد وضعیت فرهنگی دولت یازدهم پرداخت که رییس جمهور اجازه انتشار این سخنان را نداد.
در این جلسه حسن رحیم پور ازغدی با ارایه مستنداتی از وضعیت فرهنگی دولت یازدهم، مواضع دولت مردان و انتصابات صورت گرفته مطالبی را بیان داشت که واکنش رییس جمهور را برانگیخت البته حسن روحانی، اجازه انتشار سخنان طرفین را نداد.
حسن روحانی که البته بر خلاف دو جلسه گذشته، این بار، با آرامش پاسخ می داد در نهایت خواستار آن شد سه تن از اعضای هیات دولت در جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، پاسخ های لازم درخصوص این مباحث مطرح شده توسط رحیم پور ازغدی را ارایه نمایند.
همچنین رییس جمهور با اشاره به بخش هایی از سخنان رحیم پور، خواستار ارایه مسندات از سوی وی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
امام حسن(ع): انچه را که برای خود می پسندی برای دیگران هم روا دار
لطفامردم را علیه دولت تحریگ نکنید. بجای انتقادهم عیب جویی نکنید.قطعا برابرباتخلفاتی که دولت گذشته علیه ملت داشت شما ساکت وعام وسام بودید بی زحمت الان درمواجهه با جراحی بیماریهای بعمل آمده از دوست ورئیس سابقتان کمی تحمل کنید تا انشاالله معضلات گذشته حل شود وگرنه بااین روحیه ممکن است بعنوان مزدوربی مزد ومواجب اجنبی ها به ملت معرفی شوید.
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴