کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه ساری:

راه نجات بشریت تمسک به انقلاب اسلامی است

31 فروردين 1393 ساعت 18:48

جشن کوثر و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با همت سپاه ناحیه ساری در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.


به گزارش خبرنگار بلاغ سرهنگ غلامرضا شریعتی ،فرمانده سپاه ناحیه ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ،برآمده از انقلاب علوی است گفت:گمشده امروز بشریت برای نجات از همه فلاکت تمسک جستن به انقلاب اسلامی است.
شریعتی با اشاره به اینکه راه سعادت ورستگاری بشر جز تکیه بر آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی ایران نیست افزود:در عرصه بیداری اسلامی ملت های مسلمان هرروز شاهد جذب بیشتر آنان به انقلاب هستیم.
در ادامه حجت الاسلام قلی پور ،امام جمعه جویبار نیز با بیان اینکه زنان باید برخود ببالند که روز تولد بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)به نام روز زن نامگذاری شده است گفت: زنان احساس مسولیت  بیشتری در راه پیروی از مکتب فاطمه (س)داشته باشند.
امام جمعه جویبار با اشاره به اینکه لازم است زنان رفتاری منطبق بر سیره بانوی مطهر اسلام داشته باشند تصریح کرد:راه سربلندی وآرامش امروز ما در دنیا وآخرت توسل به ائمه اطهار است.
توسل به ائمه تنها با اشک ریختن و ناله کردن نیست
وی ادامه داد:توسل به ائمه تنها با اشک ریختن وناله کردن نیست و با شاد کردن دل یکدیگر هم می توانیم به ارزشهای  آنان پایبند باشیم.
حجت الاسلام قلی پورخاطرنشان کرد:لازم است تا به بهانه شادی دچار مجالس لهو و لعب نشویم و برنامه هایی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)برگزار می شود گناه آلود نباشد.
وی گفت:ما 3 وظیفه معرفت ،محبت وتبعیت از حضرت فاطمه (س)را بردوش داریم که باید به آن عمل کنیم.
امام جمعه جویبارتمام مسیر زندگی حضرت فاطمه (س)راعبادت خدا دانست وگفت: لازم است خانواده ها در تربیت فرزندان خود  ارزشهای اسلامی را مورد توجه قراردهند.
وی با انتقاد از خانواده هایی که دختران خود را مجبور به ازدواج با افراد مورد نظر خود را می کنند افزود:والدین نباید در انتخاب همسر برای دختر،خود را داناتر از وی بدانند و لازم است به نظر دختر خود نیز توجه کافی داشته باشند.
شایان ذکر است :مولوی خوانی کودکی بسیجی واهدای جوایزوتقدیر از بانوان نیز زینت بخش مراسم امروز روز زن بود.


کد مطلب: 42208

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/42208/راه-نجات-بشریت-تمسک-انقلاب-اسلامی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com