تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۲۱۸۲
تالار حافظیه کاخ سعدآباد شب گذشته محل برپایی جشن همسر رئیس جمهور برای همسران وزرا، سفرا و زنان دولت بود، مهمانی زنانه همراه با رقص و شوی لباس.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشرق، جشن همسر رئیس جمهور دولت یازدهم برای بزرگداشت مقام زن شب گذشته در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار شد، مراسمی که خبر برپایی آن را پیش از این مولاوردی، معاون امور زنان رئیس جمهور وعده داده بود.

جشنی زنانه و اشرافی در فضای کاخ سعدآباد که فاصله طبقاتی زنان دولتمردان و مسئولان زن دولتی را به رخ عموم زنان جامعه می‌کشید. تمام زنانی که به این ضیافت دعوت شده بودند از پیش تعیین شده بودند و هیچ امکانی برای ورود افراد عادی نبود.

با ورود هر میهمان، تشریفات او را تا محل تحویل لوازم شخصی، لباس‌ها، تلفن همراه و دوربین عکاسی همراهی می‌کرد و جای هر فردی از پیش مشخص شده بود.

این جشن بزرگداشت مقام زن که با بی حجاب شدن میهمانان آن بیشتر شبیه یک دور همی زنانه شده بود از بخش‌های مختلفی غیر از دولت نیز میهمانانی داشت، فعالان امور زنان، بازیگر، کارگردان و نویسنده زن.

رقص لزگی 6 دختر، کنسرت موسیقی زنان و برگزاری شوی لباس زنان بخشی از ویژه برنامه‌های این ضیافت بود.

اما برپایی مراسمی به بهانه ولادت بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه (س) حرمت‌ها و اقتضائاتی دارد که می‌توان آن را در فضایی بی تکلف و خارج از محیط اشرافی یک کاخ آن را برگزار کرد.

از سوی دیگر اگر قرار است جشنی برای ولادت حضرت زهرا (س) از سوی دولتمردان با حضور خدمتگزاران عرصه زنان برگزار شود بهتر است که در محیطی که عموم زنان جامعه امکان حضور در آن را داشته باشند برپا شود تا شادی برای روز زن ، انحصاری نشود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
این بی احترامی به حضرت زهرا (س) هستش که به بهانه ولادت یک عده بیان در کاخ دور هم جمع شوند اونم کدوم خانمها...واقعا جای تاسف داره..
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیر
بهتر نبود هزينه اين مراسم اشرافی خرج بهزيستي یا جهیزیه دختران بد سرپرست می شد ..
feedback
Iran, Islamic Republic of
ضحی
حضرت زهرا تو کاخ لابد زندگی می کرده ائمه هم میلادش رو تو کاخ برگزار می کردند ؟؟ از این طرف روحانی التماس می کنه یارانه نگیرید از این طرف همسررش چه بریز به پاشی داره
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
خب معلوم شد اینا از کدوم دهک هستن...!!! با خزانه خالی چه پزی میدن زنان دولتمران کاخ نشین...مجکریم روحااااااااااااااااااااااااااااانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ساناز
انتظار ندارید تو مجلس زنونه هم چادر بسر کنن.. بس کنید بابا دارندگی و برازندگی ..مایه دار میزنه میرقصه به شما چه..
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
لااقل عمومیش می کردن ماهم یه فیضی می بردیم ..حالا این رقص لزگی چیه هست خوردنیه پوشیدنیه؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
سولماز
بیسواد رقص رو میخورن ..رقص ترکی بهش میگن ..مجلس زنونه بوده که بهشون بر خورده دارن میخوای عمومیش کنن..
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
رقص رو پس چیکار میکنن ؟ دیدنش فایده نداره خب..ادم باید بخوردش ..حالا عمومی میزاشتن معلوم میشد کی اعتراض میکرد ..اینا که هر کاری می کنن کسی هم اعتراض کنه به جایی نمی رسه..
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲