بلاغ از تغییرات روزانه در آموزش و پرورش مازندران گزارش می دهد؛

انتصاب رئیس جدید حراست آموزش و پرورش مازندران / سهرابی: حراست پناهگاه امن معلمان

تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۲۱۷۸
بازار تغییر و تحولات مدیریتی و معاونتی در اداره آموزش و پرورش مازندران در سال جدید به نقطه جوش رسید.
۰
plusresetminus
انتصاب رئیس جدید حراست آموزش و پرورش مازندران / سهرابی: حراست پناهگاه امن معلمان
به گزارش خبرنگار بلاغ، بعد از شروع انتصابات در آموزش و پرورش مازندران در دولت تدبیر و امید، روند تغییرات در سال جدید آنچنان شتاب گرفت به طوری که  اگر  هر دو هفته یکی از مدیران ستادی آموزش و پرورش مازندران تغییر می کرد اما در حال حاضر این تغییرات روزانه شد و آموزش و پرورش مازندران در روز شاهد جابجایی مدیران و معاونان می باشد.
 این بار تغییر معاونتی به حراست اداره کل رسید و طی حکمی از سوی سید علی قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، علی سهرابی به عنوان رئیس جدید اداره حراست آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.
 علی سهرابی رئیس جدید اداره حراست در مراسم معارفه خود با سپاسگزاری از حسن اعتماد مدیر کل آموزش و پرورش استان و قدردانی از تلاش های فهیمی رئیس سابق اداره حراست به شرایط لازم برای احراز مسئولیت از نظر اسلام اشاره کرد و گفت: در سال « اقتصاد و فرهنگ » باید تلاش کنیم تا دانش آموزان و فرهنگیان در فضایی امن و صمیمی ، آسمان فرهنگ دینی و تعلیم و تربیت استان را با رنگین کمانی از عظمت ها و افتخارات ممتاز نمایند.
حراست پناهگاه امن معلمان
وی با بیان این نکته که حراست باید تکریم از مقام معلمان عزیز را در برنامه سالانه خود بگنجاند، افزود:  باید با تکیه بر امکانات فرهنگی ، شرایطی را مهیا سازیم تا همکاران به حراست به عنوان یک ملجا و پناهگاهی امن اعتماد کنند .
سهرابی در پایان خطاب به مسئولین حراست شهرستان ها و مناطق استان تاکید کرد: باید بستری فراهم آوریم تا عزیزان ما بدون دغدغه و اضطراب به انجام رسالت معلمی خویش بپردازند و بتوانند نسلی متدین ، ولایی، باسواد، پویا ، کارآمد و متعهد به نظام و شهدا تربیت نمایند تا جامعه بتواند به تخصص و تعهد آن ها اعتماد کند .
گفتنی است،سهرابی کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس با 25 سال خدمت در آموزش و پرورش می باشد.
وی همچنین بیش از دوسال ،مسئول حراست اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر بود. 
لازم به ذکر است پیش از این محمود رضا علیزاده به عنوان رئیس اداره روابط عمومی و اسناد آموزش و پرورش مازندران، محمدتقی عباسپور به سمت معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران،محمد شعبانی به سمت معاون فرهنگی و پرورشی،داوود تقی نیا به سمت معاون سوادآموزی آموزش و پرورش،نقی شادمان به سمت رئیس اداره ارزیابی عمل پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش مازندران منصوب شده بودند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Kingdom
ناشناس
قاسمی اموزش و پرورش مازندران رو تکونده نه ترکونده...
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید
آقای سهرابی : حراست برای معلمان و فرهنگیان متعهد ، دلسوز ،ولایی و زحمتکش و ... باید محل امن باشد ولی برای اندک افرادی که ویژگیهای فوق را ندارند باید نا امن و زمهریر جلوه دهد تا مردم راضی گردند .
feedback
United States
سیدشیادحسینی
باسلام تشکرازمدیرکل محترم که درطول مدیریت خود افراد کاردان را بکارگرفته است وازمنتقدین محترم خواهش میکنم صبوری راسرلوحه ی کارخودقرار دهند
feedback
France
سیدشهیادحسینی
سلام جناب اقای سهرابی،تبریک بنده را پذیرا باشیدو برایتان از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم. شاد وپیروز باشید
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴