به یاد شهدای اردیبهشت مقاومت مازندران؛

10 خانه محروم در نکا افتتاح شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۲۱۷۱۰
10 خانه محروم در نکا به یاد شهدای اردیبهشت مقاومت مازندران از جمله شهیدان حسین مشتاقی، سعید کمالی و محمدتقی سالخورده برای خانواده‌های نیازمند به بهره‌برداری رسید.
۱
plusresetminus
10 خانه محروم در نکا افتتاح شد
به گزارش بلاغ، 10 خانه محروم به همت بسیج سازندگی سپاه نکا و کمیته امداد این شهرستان به یاد شهدای اردیبهشت مقاومت مازندران ازجمله شهیدان حسین مشتاقی، سعید کمالی و محمدتقی سالخورده برای خانواده‌های نیازمند به کمک در مناطق هزارجریب و پی‌رجه نکا با اعتبار درحدود 800 میلیون تومان آماده ساخته و بهره‌برداری شد.

در حاشیه این برنامه سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به وظیفه محرومیت‌زدایی و کمک مومنانه به نیازمندان، اظهار کرد: در سال 98 یک هزا رو 700 پروژه در راستای محرومیت‌زدایی مصوب داشتیم که با همت مردم عزیز و جهادگران، تلاش‌ها برای انجام دو هزار پروژه صورت گرفت.

وی افزود: بخش اعظم کارها تمام شد اما برخورد زمان مراحل پایانی آن با بیماری کرونا و از دست دادن ماه‌های بهمن، اسفند و فروردین بخشی از پروژه‌ها باقی ماند که با پیشرفت 90 درصد فیزیکی به زودی انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران به طرح‌های افتتاح شده در شهرستان نکا نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: برهمین اساس 10 پروژه خانه محروم در شهرستان نکا افتتاح شد که این 10 پروژه در کنار همت بزرگ مردم استان برای رزمایش کمک مومنانه و یاری بسیاری عالی که کردند بوده است.

این مسئول اضافه کرد: هم برنامه دراز مدت خود در این زمینه یعنی ساخت و ساز خانه‌های محرومان و پروژه‌های عمرانی کوچک برای مردم عزیز را ادامه می‌دهیم و هم برنامه‌های مقطعی مانند کمک مومنانه نیز در بازه‌های زمانی مختلف ادامه پیدا خواهد کرد.

به گفته وی هر یک از این واحدهای مسکونی درحدود 80 میلیون تومان هزینه داشته که از این میزان بخشی سهم خانواده‌ها، مابقی نیز مبلغی سهم کمیته امداد و مجمع خیرین بسیج سازندگی سپاه نکا بوده است.

بابایی با اشاره به اعتبار 800 میلیون تومانی 10 واحد افتتاح شده، تصریح کرد: این واحدها در مدت 9 ماه به همت 10 گروه جهادی با تلاش 300 نفر روز آماده بهره‌بردرای شده که در روستاهای للرد، گلورد بزرگ، لاکتراشان، سنگر، کرداب و کفرات از توابع بخش‌های مرکزی و هزارجریب در بالادست شهرستان ساخته و تحویل خانواده‌های محروم شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴