نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت:

زندگی حضرت فاطمه(س) برجسته ترین سبک زندگی اسلامی

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۲۱۲۱
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد : دختران و زنان باید فرصت بگذارند و تلاش زیادی به خرج دهند تا سبک زندگی آن حضرت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
۰
plusresetminus
زندگی حضرت فاطمه(س) برجسته ترین سبک زندگی اسلامی
به گزارش خبرنگار بلاغ،به مناسبت گرامیداشت هفته زن صبح امروز جمعی از مسئولین قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان از آیت الله معلمی دیدار کردند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار ضمن تبریک این هفته که با نام "هفته زن" نامگذاری شده است ، گفت : قدر و منزلت مقام حضرت زهرا(س) آنقدر والاست که در کشور ما یک هفته را بنام هفته زن نامگذاری کردند که این نشان از اهمیت مقام زن و مادر در جامعه ی اسلامی است.
وی افزود : اگر سیره حضرت زهرا(س) برای جوامع بشری خصوصا زنان و دختران بازگفته شود ، قطعا دل های پاک مشتاق دریافت روش و سبک زندگی این اسوه ی زنان و مردان خواهد بود.
امام جمعه شهرستان قائم شهر در ادامه با اشاره به روایتی از ام السلمه همسر پیامبر(ص) ، اظهار داشت : پیامبر(ص) مرا مسئول تربیت فاطمه قرار داد ، اما هر قدر که با فاطمه زندگی و معاشرت می کردم لحظه به لحظه به عظمت شخصیت او وقوف پیدا می کردم و حقیقتا فاطمه(س) بود که مرا تربیت می کرد و درس زندگی می آموخت ، سلوک رفتاری او آنقدر برجسته بود که من شرمنده رفتارش می شدم.
آیت الله معلمی با بیان اینکه حضور حضرت زهرا(س) در عرصه ی سیاسی اجتماعی از زمان بعد از رحلت رسول گرامی اسلام و علی(ع) است ، تاکید کرد : دختران و زنان باید فرصت بگذارند و تلاش زیادی به خرج دهند تا سبک زندگی آن حضرت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند چراکه در عرصه زندگی زناشویی و خانوادگی ، حضرت زهرا(س) پیشگام زنان مومنه امت اسلامی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کانون جوانان

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر انتقال دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل رامسر به مرکز استان و پیگیری مسئولان و برخی افراد صاحب نفوذ رامسری و همچنین انتشار بیانیه ای از سوی کانون جوانان شورای راهبردی حامیان دولت تدبیر وامید شهرستان رامسر در رسانه ها، دانشگاه علوم پزشکی استان به این موضوع واکنش نشان داد و استاندار مازندران نیز در مصاحبه ای این موضوع را تکذیب کرده و گفت اجازه چنین کاری را نخواهم داد.
فلاح در پاسخ به مهر:
انتقال دانشگاه واحد بین الملل رامسر شایعه است
استاندار مازندران گفت: انتقال دانشگاه واحد بین الملل رامسر شایعه است و صورت نخواهد گرفت.

ربیع فلاح همچنین در حاشیه گازرسانی به 9 روستای شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار مهر، انتقال دانشگاه واحد بین الملل رامسر را تکذیب کرد و گفت : چنین کاری صورت نخواهد گرفت و بهتر است این شایعات دامن زده نشود.

وی افزود : اگر وزارتخانه هم بخواهد این اقدام را انجام دهد من در کنار مردم رامسر هستم و هرگز خودم را جدای از هیچ کجای مازندران نمی دانم ضمن آنکه مهندس خیریان پور معاونت توسعه و برنامه ریزی استانداری پیگیر تمامی مسایل غرب مازندران بطور ویژه هستند.
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴