تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۴۲۰۵۵
شب گذشته زنی در محدوده چهار راه طالقانی کرج با وضعیت عریان و بر دوش داشتن یک کیف دستی در معابر و خیابان این منطقه اقدام به پیاده روی کرده است.
۳۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکمال مهر،  شب گذشته زنی در محدوده چهار راه طالقانی کرج با وضعیت عریان و بر دوش داشتن یک کیف دستی در معابر و خیابان این منطقه اقدام به پیاده روی کرده است.
به گفته شاهدان عینی در این پیاده روی ، مردم هیچ عکس العملی ازخود نشان نداده اند و برای جلوگیری از عمل این خانم هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

با وضعیت مشاهده شده و قبح شکنی هرچه بیشتر زنانی که می خواهند فضای جامعه را به سمت "جامعه جنسی” سوق بدهند متاسفانه تاثیر گذارن و فعالان  و مسئولان حکومتی با تغییراتی که در حال شکل گیری است، قدم های بی رمق خود را حتی در آستانه پرتگاه  ”ارزش های اخلاقی ” نیز بر نمی دارند!

کوتاه شدن تدریجی مانتو و روسری ولباس ها ، تغییرات نامحسوسی که در پوشش زنان و مردان ایرانی درحال شکل گیری است امری اتفاقی نیست .«برهنگی نوینی»که توسط افرادی هدایت شده و تحت غالب مٌدعرضه می شود، حرکت مداوم و نرمی است که در بعضی از موارد ،با جلوگیری از آن تغییر ماهیت داده و به شکل دیگری رواج پیدا می نماید.
 
"پوشیدن” لباسهایی که "نپوشیدن” آنها هیچ فرقی با برهنه بودن زنان در جامعه ندارد و یا عریان ظاهر شدن اینچنینی در خیابانها،  همه و همه نشانه برنامه ریزی دقیق کسانی است که میخواهند در آینده ای نزدیک تغییرات اساسی پیرامون (غیرت، حیا و عفاف) را در جامعه رقم بزنند!
فریاد های دلسوزان بنیاد خانواده  در بزنگاه های مختلف به گوش مسئولین رسیده است ولی متاسفانه مسئولین ذی ربط در خواب خرگوشی بسر می برند.
در جامعه کنونی که شاهد پوشش های نامناسب  زنان و دخترانی هستیم که به نوعی برهنگی را به نمایش می گذارند ، اگر مسئولین امر فکر اساسی نکنند و  فرهنگسازی صحیحی در خصوص نوع پوشش های مرد و زن نداشته باشند؛ قطعاً با وجود این تحرکات در آینده ای نزدیک  تیر خلاصی بر پیکره «حجاب و عفاف و حیا و غیرت» در مملکت اسلامی زده خواهد شد.
یکی از ارزش های اخلاقی  که باعث ثبات و جلوگیری  از بی بندباری های جنسی  می شود "حیا و غیرت” است .و کسانی که در صدد رواج بی غیرتی وتَزَلزُل بنیاد خانواده ایرانی هستند آگاهانه دست به این اعمال زده و اقداماتی را صورت می دهند ولی در کنار این اقدامات انفعال مسئولین نیز خود ناآگاهانه در حال رواج بی غیرتی و فساد و تَزَلزُل در جامعه اسلامی می باشد که این مسئله گناه نابخشودنی است.
"غفلت” مسئولین موجب صدها بیماری غیر اخلاقی در سطح جامعه می شود و به مرور زمان و در بستر حرکت نرم این سّم مهلک طبعات جبران ناپذیری را بر بنیان خانواده ایرانی بر جای خواهد گذاشت.
هرچند که در سالهای اخیر مقام معظم رهبری مسئله فرهنگ را بارها و بارها گوش زد نموده اند و در ابتدای امسال نیز این موضوع را با عدم رضایتشان از وضعیت فرهنگ عنوان داشته و معقوله «فرهنگ» را نیز در نامگذاری سال مطرح کردند، نشان از ضعف مدیران و مسئولین نظام دراین جریان می باشد! امید است مسئولین امر در راستای منویات مقام معظم رهبری گام های موثری را برداشته تا شاهد رشد و ارتقای سطح فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی  باشیم.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
.....
وضعیت جامعه اسلامی باید به جایی برسه که یکی به خودش اجازه بده تو خیابون برهنه بشه .هیچ کس هم جرات نکنه بهش حرفی بزنه ....مرده شور هر چی مسئول و متولی فرهنگی ببره ...این مردم دچار سوء تفاهم شدن .....حالا هی بشینیم بگیم آقا بیا ..جامعه باید به ظرفیت و پذیرش امام برسه یا نه !!! وقتی حرف رهبری درباره مسائل فرهنگی رو زمین میمونه وقتی الگوی فرهنگی روحانی میشه خاتمی ..وقتی الگوی فرهنگی احمدی نژاد میشه منحرفی مثل مشایی وقتی الگوی فرهنگی خاتمی میشه یه ادم بهائی مثل مهاجرانی وقتی الگوی فرهنگی رفسنجانی هم که هیچی اون فقط به فکر پوله و قدرت فرهنگ سیری چند.... !!! اه اه اه
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
طرف روانی بوده یا شیشه زده ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجتبی از ساری
اخبارت خیلی ناقصه . بیشتر نصیحت کردی تا اطلاع رسانی . بهر حال نگفتین کار این شیطان به کجا ختم شد ؟ در نهایت دستگیر شد ؟ علت و انگیزه ؟ نگو که هیچ برخوردی نشد و هیچ کس کارش نداشت که خود شما که عکس گرفتین مسئولین هر مسلمان که دیدش باید عکس العمل نشون میداد حد اقل به 110 اطلاع میداد تا برخورد قانونی شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
روانشناس
واقعا جای تاسفه که افرادی بی سواد یا شاید هم فرصت طلب از این شرایط که یک بیمار (روانپزشکی) ایجاد کرده سروصدا به راه میاندازند و با این کار بیشتر باعث ریختن خانواده مظلوم این بیمار می شوند. اینقدر به شعور مردم توهین نکنید...
feedback
Iran, Islamic Republic of
من
برای پر کردن اخبار و نشون دادن سایته مگرنه اطلاع رسانی کامل تری باید انجام می داد
feedback
Iran, Islamic Republic of
*
بايدم محدوديتهاي موجود باعث اين وضع بشه،وقتي ما بايد نگران گناه كردن مردها باشيم تا نگراني اونها از چشم چروني همين ميشه ! بي خودي هم شلوغش نكنين اين زنم نباشه هر روز 1000 تا ازينا رو تو ماهواره ميبينيد ! حرفاتون همش ادعاست !
feedback
United Kingdom
مازنی
چشم چرونی مردها و گناهشون 90 درصدش باعثشون زن هایی هستند که حریم ها رو رعایت نمی کنند براشون حریم تعریف شده نیست .رعایت حریم محدودیت آور نیست محدودیت با حریم فرق داره..برای برآورده شدن کمبودها حاضر هستند دست به هرکاری بزنند براشون مهم نیست چه اتفاقی میافته ..زن هایی که بشدت کارشون تقلید از شبکه هاست....آدم سالم هیچ وقت خودش را درمعرض امواج مسموم قرار نمیدهد این امواج می تونه ماهواره باشه با همین تیپها چه میتونه خیلی چیزهای منحرف دیگه باشه ..وقتی دربرنامه های ماهواره ای بصورت خزنده رابطه با حتی با محارم (نامحرم که جای خود) آموزش داده میشود و به طرف میقبولونند تو حق داری تو باید دست به اینکار بزنی حق طبیعی توهستش به اینجاش فکر نمی کنه که به لبه پرتگاهی نزدیک شده که نتیجه اش سقوط آزاد به دریای لجن زاری است که آخرش به خودکشی منجر میشود ووقتی که سرش به سنگ خورد دیگر برگشتن فایده ندارد ..ایستگاه آخر ..!!! حتما سری به دادگاه خانواده بزنید و ببینید چه بسیارند افرادی که بخاطر همین موضوعات و تحت تاثیر ماهواره و رابطه ها!! زندگیشون و حتی خودشون نابود شدند و دیگه پشیمونی فایده نداشت.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
طرف چنان کشیده که فکر کرده لباس تنشه ..باور ندارید برید پرسید...
feedback
Iran, Islamic Republic of
شهریار
این یک کار هدایت شده از طرف غربیهاست که در راستای قطعنامه حقوق بشری اروپا وادعای آمریکا در مورد نقض حقوق زنان در ایران انجام گرفته است وآن زن فریب خورده ای بیش نیست که وی را با وعده های اغوا کننده ای مثل پول و اقامت در غرب فریفته اند.حالا غربیها با نشان دادن این تصاویر به دنیا میگویند دیدید در ایران حقوق بشر بویژه زنان نقض میشود!واین هم اعتراض یک زن ایرانی است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
دورازاین خبر
دروغگویی وشایعه پراکنی ها وتفرقه اندازی ها وزیراب زنی هاومنفی بافی های بلاغ برایمان به اثبات رسیده است.
تخطئه ی اخبار وتشویش اذهان عمومی.تحریفخبر به نفع گروه های فشاری خاص و...چیزهایی است که من بصورت ناخودآگاه درچند بار دقت درتحلیل وپوشش دهی خبر متوجهش شدم.
صداقت درپردازش وتحلیل خبر رکن رکین ترقی یک سایت ویا مجموعه مهندسان فکری یک سایت است وبلاغ ازاین رکن مبرااست
اگرچه برای مخاطبین هیچ ارزشی درتحلیل خبر قائل نیستند اما امیدوارم مدیران ومهندسان این سایت برای خودشان ارزش قائل شوند.
البته اگر بمن انگ رفاقت با سوروس ها ودگراندیشی و...نزنند واین پیام را دراختیاردیدعمو بگذارند یعنی انتقاد پذیرهستند وراهی برای خروج ازاین کیفیت هستند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
حرمت کاری که شما کردید کمتر از کار اون زن نیست بدونید کسانی که تدارک میبینند که یک نفر این طوری بگرده، مهمتر از اینکه این زن چه جوری باشه و تو کدوم خیابون بگرده و چند متر راه رفته ،‌برشون این مهمه که این به عنوان یک خبر در تمام ایران پخش بشه،‌ ما در اصطاح فقهی میگیم اشاعه فحشا که حرمت اون از انجام خود فحشا بیشتره مثل اینکه تو ببینی که یک نفر داره شراب میخوره بعد بری برای بقیه تعریف کنی که اون ادم شراب خورده که با اینکار قبح شراب خوردن را شکسته ای و اگر اون زن در یک خیابون قبح این کار را شکسته است شما در کل ایران این کار رو انجام دادید،‌از این کار نزد خدای رحمان توبه کنید سعی کنید مرتکب چنین خطاهایی نشید و در زمین دشمن بازی نکنید.
feedback
United States
ز....
واقعا واسه همشون متاسفم😡😡😡
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴