تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۴۲۰۳۰
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیچ تبعیضی بین زن و مرد و اقوام و مذاهب استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد و فقط شایسته‌سالاری مدنظر است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تسنیم نوشت:
علی اوسط هاشمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان قصرقند در جمع ائمه جمعه شیعه و سنی، مسئولان، معتمدین، سران طوایف و نمایندگان و مردم شهرستان قصرقند گفت: امروز خرسندم از اینکه مردم قصرقند با این جمعیت زیاد از معارفه فرماندار زن استقبال کرده‌اند. او گفت: از انتخاب فرماندار زن که در این روزهای مبارک تعلق دارد به میلاد دخت پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه (س) و روز مادر، اگر می‌دانستم در انتخاب فرماندا زن، جمعیت زیادی حضور می‌یابند، 50 الی 60 درصد فرمانداران استان را زن انتخاب می‌کردم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به فرموده حضرت امام (ره) «از دامن زن، مرد به معراج می‌رود»، بنابراین از دامان زنان است که مردان و فرزندانی موفقی داریم.
هاشمی بیان کرد: هیچ تبعیضی بین زن و مرد، اقوام و مذاهب وجود ندارد و نخواهد داشت.او گفت: با خودباوری و منابع درونی که همان اصل انسانی است بر تحریم‌ها غلبه خواهیم کرد و از فکر انسانی، تکنولوژی و علم به دست می‌آوریم.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از حضور این همه جمعیت در این مراسم بسیار خرسندم که انتخاب درستی کردم برای من آنچه مهم است، شایستگی، ادراک و لیاقت است.
هاشمی گفت: آنچه که من از خانم ریگی شناخت دارم در بطن وزارت کشور بوده و مراکز بخشداری را طی کرده است وی دارای فکر و ایده است، بنابراین از شما خواسته می‌شود تا به نخستین فرماندار زن در دولت تدبیر و امید شهرستان قصرقند کمک کنید.
 
او گفت: هم‌چنین نخستین فرماندار زن در شهرستان هامون، و نخستین معاون زن در استانداری سیستان و بلوچستان بعد از 35 سال در این استان انتخاب شدند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وزیر کشور آقای رحمانی فضلی به استانداران اعلام کرد که معاونان و فرمانداران را از کابینه زنان انتخاب کنید و رئیس جمهور هم برای این مقوله اهمیت زیادی قائل هستند.
هاشمی گفت: بنابراین فرماندار جدید را حمایت و کمک کنید تا بتواند نام نیک بر این شهرستان داشته باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما