تقدیر ۷۲۰ کانون جنبش استادی از سپاه

دفاع فضایی از ایران، یوم‌الله و مقوم هویت ملی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۴۲۰۲۳۲
کانون جنبش استادی کشور طی نامه‌ای به سردار سلامی از اقدام سپاه پاسداران در پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نظامی نور تقدیر کردند.
۰
plusresetminus
دفاع فضایی از ایران، یوم‌الله و مقوم هویت ملی است
به گزارش بلاغ، ۷۲۰ کانون جنبش استادی کشور طی نامه‌ای به سردار سلامی و سردار حاجی‌زاده از اقدام غرور‌آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نظامی نور تقدیر کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

برادر بسیجی سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برادر بسیجی سردار امیر علی حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

واعدوا لهم مااستطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدوالله و عدوکم

در برابر آنان آنچه در توان دارید از نیرو و اسبان ورزیده آماده کنید تا به وسیله آن‌ها دشمن خدا و دشمن خودتان را بترسانید. (۶۰/ انفال)

سلام علیکم

اعتلای معنوی و پیشرفت جوامع از آرزوی‌های همه انبیای عظام و ائمه معصومین (صلوات الله علیهم اجمعین) بود، اما تاریخ گواه است که نداشتن قدرت و امکانات، همواره جبهه حق را با دشواری‌هایی در تحقق اهداف متعالی خود مواجه کرده است؛ چراکه هرگاه جبهه نور عزم خود را برای بسط ید و کسب قدرت راهبردی جزم کرده و تلاشی را در این راستا سامان می‌داد، کانون‌های جاهلیت قدیم و مدرن با تمام توان خویش مانع قدرت‌یابی رهبران الهی و امت‌های خدا جو شده‌اند؛ اراده ظالمانه‌ای که با وقوع انقلاب اسلامی به صورت معجزه آسا و با تبلور همت‌های بلند علمی و جهادی در چهل سال گذشته به بن درهم شکسته و در قامت قطبی جدید، زمینه‌های شکل‌گیری نظم نوینی را بر دنیا فراهم ساخته است.

سلام و درود خدا بر دلاور مردانی که از همان روز‌های نخستین شکل‌گیری نظام اسلامی، آیه وحی شده صدر این نامه را از خدای قادر متعال برای دستیابی به قدرت متعالیه و انسانی بر سینه خویش آویختند تا در راه مقابله با نظام سلطه جهانی، اقتدار و توان بازدارندگی جبهه نور را روزافزون و زمینه تحدید و تهدید نورآفرینان توسط دوستداران تاریکی از میان برداشته شود، روندی که ظرف روز‌های اخیر، ابعاد تازه‌ای از آن در عرصه فضا و حضور در مدار زمین تبلور یافته و نام ایران عزیز در زمره کشور‌های دارای ماهواره‌های فضایی و توان علمی و تکنولوژیکی پرتاب ماهواره قرار گرفت، اقدامی جهادی که بی شک مقوم هویت ملی ایران در جهان متزلزل کنونی خواهد بود.

رویدادی بزرگ، شگفت آمیز و غافلگیرکننده که به رغم تحریم‌های باصطلاح شکننده و فلج کننده صورت گرفت و دانشمندان جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موفق به ساخت ماهواره علمی و فنی پیچیده‌ای شده و آن را با دقت بسیار در مدار ۴۳۰ کیلومتری قرار دادند.‌ای فرماندهان وطن! از این که علاوه بر حرکت شانه به شانه با مردم در پیامد‌های ناشی از سیل‌ها، زلزله‌ها و دیگر بحران‌های زیستی ازجمله در همه‌گیری ویروس کرونا اینک، اما امنیت ایران را از فضا و از بی‌کران‌ها مراقبت می‌کنید به نمایندگی از ملت بزرگ ایران از شما قدر دانی می‌کنیم و برای حلول یوم الله ساخت و پرتاب ماهواره‌ی دفاع فضایی سجده شکر برجای می‌آوریم.

پس در رصد تحرکات دشمنان ملت ایران از جای جای کره زمین لحظه‌ای تردید نکنید که به قول رهبری حکیم فتح خرمشهر‌های دیگری در پیش است، این فتح الفتوح خود یوم الله دیگری برخاسته از خون مطهر سلیمانی‌ها و شهدای وطن است که زمینه خدمت رسانی بهتر و آسانتر در مقابله با دشمنی‌ها را فراهم‌تر می‌کند.

از این رو، ما در جنبش استادی ایران و از ۷۲۰ کانون دانشگاهی کشور، ضمن تبریک یوم الله ساخت و پرتاب ماهواره دفاع فضایی و عرض شادباش برای توفیق علمی و نظامی اخیر به ملت شریف و مومن ایران، خانواده محترم شهیدان و ایثارگران بویژه رهبری حامی پیشرفت‌های علمی- ملی؛ پشتیبانی و حمایت قاطع خویش را از این روند تکاملی اعلام داشته و خواستار ادامه این روند غرورآفرین و اقتدارافزا با ساخت دیگر ماهواره‌های مورد نیاز ملت و حضور در مدار‌های بالاتر می‌باشیم، چه این که ایرانی برخوردار از سابقه‌ی تمدنی هفت هزار ساله استحقاق خدمتی بالا و والاتر از این دارد.

توفیق روزافزون سپاه ایران و اسلام را از خدای بزرگ خواستاریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

۷۲۰ کانون دانشگاهی جنبش استادی ایران
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما