تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۲۰۲۱۳
بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره در مراسمی حسین‌پور از مدیرعاملی شرکت چوب و کاغذ مازندران تودیع و سعیدی به عنوان مدیر عامل جدید این مجموعه معارفه شد.
۱
plusresetminus
تغییر مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران بعد از 15 ماه/حسین‌پور رفت و سعیدی آمد
به گزارش بلاغ، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که از مردادماه سال 1376 در ساری با ظرفیت اسمی 175 هزار تن افتتاح و آغاز به کار کرد، دیری نپایید که به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده انواع کاغذ در کشور تبدیل شد و به نماد و هویت صنعت مرکز مازندران مبدل شد.

این شرکت طی بیش از دو دهه فعالیت خود، فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشت، اما طی پنج سال اخیر، فشارها و مشکلات کمر این شرکت را خم کرد و حوادث یکی پس از دیگری موجب شد تا لنگ لنگان راهی سخت را بپیماید.

از حدود پنج سال گذشته، 5 مدیر تودیع و معارفه شدند و همین برای دانستن وخامت اوضاع و شرایط بحرانی این شرکت کافی است.

درست دی ماه سال 97 بود که حسین پور به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران منصوب و کارش را بعد از گذراندن در شرکت سیمان مازندران در این مجموعه آغاز کرد.

کمبود نقدینگی، فقدان مواد اولیه، وعده درمانی و دست روی دست گذاشتن‌ها موجب شد تا در حالی که این شرکت علیرغم ظرفیت اسمی 175 هزار تنی در سال 95 موفق به ثبت رکورد تولید 190 هزار تنی در سال 92 می‌شود اما طی سال گذشته، میزان تولیدش از مرز 50 هزار تن تجاوز نمی‌کند؟!

بعد از موضوع واگذاری اين شركت به بخش خصوصی و فروش آن توسط سهامدار اصلی چوب و كاغذ كه يكی از مجموعه‌‌های وابسته به بانک ملی است، ابتدا رسانه‌های مازندران به این موضوع واکنش نشان دادند و بعد مسئولان پیگیر ماجرا شدند و آگهی فروش سهام شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید کاغذ خاورمیانه لغو شد.

تا اینکه آنچه شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا اعلام کرد به دلیل شرایط کشور که درگیر کرونا بود تنها زمان واگذاری تغییر کرد.

بعد از این ماجرا شنیده‌های زیادی مطرح شده بود که مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به زودی تغییر می‌کند اما با رایزنی‌های صورت گرفته جلوی این تغییر و تحول گرفته شد و کمی به تاخیر افتاد.

اما در جلسه ای که بعد از ظهر امروز با حضور مدیران شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در محل دفتر مرکزی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد حسین پور، مدیرعامل پیشین این شرکت تودیع و سعیدی به عنوان مدیر عامل جدید این مجموعه معارفه شد!

به گزارش بلاغ، شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران با ظرفیت مجموعاً ۱۷۵ هزار تن شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ است. میزان سرمایه گذاری در این شرکت ۶۰۰ میلیون دلار برآورد می شود که شامل سرمایه گذاری ریالی و ارزی و هزینه های فاینانس است. این شرکت در سال 1376 و به صورت سهامی عام افتتاح و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴