گفتگوی بلاغ با جانباز شیمیایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

مسئولان به وعده ها عمل کنند / شعار رهبری نقشه راه پیشرفت کشور

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۲۰۱۳
جانباز شیمیایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد :مسئولان باید بدانند زمان شعار دادن‌ها گذشت همه باید به وعده ها عمل کنند.
۰
plusresetminus
مسئولان به وعده ها عمل کنند / شعار رهبری نقشه راه پیشرفت کشور
 احمد خداشناس جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با بلاغ،با قدردانی از تمام رزمندگان اسلام و ایثار گران کشور یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: اگر رزمندگان اسلام معتقد به اصل فرهنگ ایثار و شهادت نبودند با سن کم در جبهه های علیه کفر حضور نمی یافتند.
این جانباز دفاع مقدس با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب همراه با همه مردم و رزمندگان در صحنه های نبرد حضور داشتم، افزود: افتخار 80 ماه حضور در جبهه های جنگ را دارم و اگر مورد قبول حق قرار گیرد علاوه بر مجروحیت، در منطقه فاو شیمیایی شده ام.
وی اطاعت از منویات امام راحل و رهبری را بر مردم فرض دانست و ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا شعار رهبری به نحو احسن در کشور تحقق یابد.
خداشناس با اشاره به اینکه شعار رهبری نقشه راه پیشرفت کشور محسوب می شود، تصریح کرد: اعتقاد به رهبری پیامبر گونه حضرت امام راحل باعث شد تا رزمندگان اسلام تا آخرین نفس از کیان کشور دفاع کنند و اجازه ندهند خاک پاک میهن بر چکمه‌های نظامی دشمنان جا بماند.
این جانباز مازندرانی وظایف مسئولان در جمهوری اسلامی را سنگین دانست و گفت: کشوری که نظامش جمهوری اسلامی است و با خون شهدا رشد کرد مسئولانش باید متعهدانه برای اعتلای کشور تلاش کنند.
وی تاکید کرد :مسئولان باید بدانند زمان شعار دادن‌ها گذشت همه باید به وعده عمل کنند همانطور که رزمندگان اسلام با اقتدا به امام راحل به وعده خود وفادار بودند.
خداشناس با بیان اینکه دشمن دست از جمهوری اسلامی نمی‌کشد، بیان داشت: با توجه به اینکه ارتش از لحاظ تسلیحات نظامی و دفاعی استقلال یافت اما نباید از فرهنگ غافل شد چون جنگ دشمن با ما جنگی فرهنگی است.
وی آگاه کردن مردم از ترفندهای دشمن را وظیفه مسئولان دانست و گفت: متاسفانه نباید اجازه دهیم تبلیغات فرهنگی دشمن علیه جمهوری اسلامی بیشتر شود.
این جانباز جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دست نسل سومی‌های جامعه رسیده است، تصریح کرد: نسل جدید جامعه باید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را باور داشته باشد.
خداشناس با تاکید بر اینکه در این جنگ فرهنگی که از سوی دشمن راه انداخته شد، دولت باید عملکرد قابل قبولی از خود داشته باشد، افزود: برای خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمن باید برنامه های مناسبی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه وضعیت جسمی مناسبی ندارم و با اکسیژن نفس می‌کشم  خاطر نشان کرد:از خدا می‌خواهم عمر و جانم را برای دفاع از اسلام فدا کنم.
این جانباز شیمیایی با اشاره به اینکه تسلیحات دفاعی کشور در مقابل دوران دفاع مقدس قابل قیاس نیست، اظهارداشت: نمی‌توانم از خانه خارج شوم و رژه ارتشیان را از نزدیک ببینم اما هر ساله در این مناسبت به تماشای تلویزیون می نشینم تا مدرن ترین سلاح های دست ساخت نیروهای مسلح را که در روز ارتش به نمایش گذاشته می شود را ببینم و افتخار کنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴