تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۴۲۰۰۵۹
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر حضور گسترده مردم شریف استان در طرح بزرگ همدلی در قالب رزمایش کمک مومنانه، از ادامه این اقدام خداپسندانه در مراحل مختلف تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
۰
plusresetminus
ادامه رزمایش همدلی کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان در مازندران
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت‌وگو با  خبرنگار بلاغ ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به عنوان آغاز سال معنوی و عرفانی جدید، با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب به رزمایش کمک‌های مومنانه، اظهار کرد: در این راستا مردم شریف مازندران ازجمله شهرستان نکا در لبیک به این فراخوان تمام همت و تلاش خود را برای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و رساندن آن به خانواده‌های نیازمند انجام دادند.

وی افزود: در این مرحله یک هزار و 500 سبد کالا و در مجموع دومین مرحله از این رزمایش چهار هزار سبد کالا از طرف خیرین و مردم نیکوکار شهرستان نکا در آستانه ماه مبارک رمضان به نیازمندان تقدیم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر ادامه این رزمایش‌ها، خاطرنشان کرد: در نیمه ماه مبارک رمضان و در پایان این ماه نیز مجددا به همین شکل و با همین گستردگی این هدایا تقدیم نیازمندان خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: این رزمایش در سطح استان و هر شهرستانی با محوریت امام جمعه، ولی فقیه، فرمانده سپاه، فرماندار، بخشداران و مجموعه‌ای که هیئت مدیره را تشکیل می‌دهند با مسئولیت اجرایی که بر دوش سپاهیان عزیز قرار دارد برگزار می‌شود.

وی گفت: برای شناسایی نیازمندان و توزیع در میان آنان نیز محله‌محوری و مسجدمحوری منظور شده بدین معنا که فرماندهان پایگاه مقاومت، امام جماعت و مسئول هیئت امنا مساجد و دهیاران بسته‌ها را در میان خانواده‌هایی که به خصوص در این مدت با تعطیلی کسب و کار دچار مشکلات شدند تحویل می‌دهند.

محمدی لائینی ضمن تقدیر از مردم شریف همه شهرستان‌های مازندران، تصریح کرد: بسیاری از خانواده‌هایی که عزیزان خود را به علت بیماری کرونا و یا در این ایام از دست دادند و فرصت برگزاری مراسم برای آن‌ها را میسر نشد نیز اقلام به نیت اموات خود را نیز برای کمک به نیازمندان در قالب چنین طرح‌هایی اهدا کرده‌اند که جای تشکر دارد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴