تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۴۱۹۹۱
دهمین روز نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی آغاز شد.
۰
plusresetminus
بلاغ به نقل از ایسنا، از نخستین دقایق امروز (جمعه) نام نویسی از سرپرستان خانواری که کد سمت راست شماره ملی‌شان عدد "۹" است، آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.
متقاضیان باید برای نام‌نویسی به سامانه refahi.ir مراجعه کرده و با پر کردن فرم‌های ثبت‌نام نسبت به دریافت یارانه نقدی رسما درخواست خود را ارائه کنند.
در پایان روند ثبت‌نام متقاضیان با پیغام "ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد" مواجه خواهند شد که نشان دهنده تایید نهایی این فرایند است. البته به شماره تلفن همراهی که در سامانه refahi.ir ثبت شده نیز یک پیامک خواهد آمد که با دریافت کد چهار رقمی موجود در آن باید منتظر مراحل بعدی ثبت‌نام باشند.
طبق قانون بودجه مصوب مجلس در سال ۹۳ دولت تنها موظف است به خانوارهای متقاضی که نیازمند شناخته شوند یارانه نقدی پرداخت کند.
به گزارش ایسنا، طبق اعلام معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور تاکنون چند میلیون نفر از خانوارهای ایرانی از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند.
نام نویسی از متقاضیانی که بنا به هر دلیلی نتوانسته اند در روز مختص خود در سامانه رفاهی ثبت نام کنند در روزهای سی‌ام و سی و یکم فروردین ماه انجام خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما