تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۹۸۷۳
کارشناس مسائل سیاسی گفت: با این موفقیت در عرصه فضایی توسط سپاه جمهوری اسلامی ایران بسیاری از تحولات و معادلات منطقه‌ای را تغییر خواهد داد و شاهد اتفاقات جدیدی در منطقه خواهیم بود.
۰
plusresetminus
دستیابی سپاه پاسداران به فناوری فضایی معادلات جهانی‌ را تغییر می‌دهد/آمریکا نمی‌تواند جلوی جهش ایران را بگیرد
محسن رحمانی واسوکلایی طی گفت‌وگویی با خبرنگار بلاغ با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور توسط سپاه پاسداران اقدامی بزرگ و پیچیده است که می‌توان از دو زاویه آن را تحلیل کرد.
 
وی بابیان اینکه دستیابی به فناوری ساخت ماهواره و ماهواره‌بر شوک بزرگی به کشورهای مخالف جمهوری اسلامی وارد کرد گفت: با توجه به تحریم‌های چهار دهه گذشته و محروم کردن ایران از تعاملات گسترده با کشورهای جهان، این موضوع دشمنان نظام را آسوده‌خاطر کرده بود که ایران در مسیر توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف اقتصادی، علمی، سیاسی و نظامی گام برنخواهد داشت.
 
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در طول سال‌های پس از انقلاب تکیه‌بر توان داخلی و استفاده از نیروهای جوان و متخصص و متعهد تأکید داشتند و این موضوع در امور نظامی و دفاعی به‌خوبی محقق شد و امروز شاهد شکوفایی قدرت دفاعی و نظامی در نیروهای مسلح هستیم.
 
رحمانی بابیان اینکه ساخت ماهواره و ماهواره‌بر توسط سپاه پاسداران گواه این حقیقت بزرگ است گفت: دانش ساخت ماهواره و ماهواره‌بر در انحصار چند کشور دنیاست ولی سپاه پاسداران توانست با تکیه‌بر توان جوانان نخبه، متخصص و متعهد به این فناوری دست یابد و همین موضوع باعث عصبانیت حاکمان مستبد و استکباری جهان شده است.
 
وی تأکید کرد: فنّاوری پیچیده و به‌روز این ماهواره باعث شده که پرتاب آن به‌عنوان یک ابر پروژه سپاه بیان شود که قطعاً در آینده نزدیک کارکردهای این ماهواره جهان را متعجب و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را عصبانی و خشمگین خواهد کرد.
 
این کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه دستیابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فناوری فضایی معادلات جهان را تغییر خواهد داد گفت: با این موفقیت در عرصه فضایی توسط سپاه جمهوری اسلامی ایران بسیاری از تحولات و معادلات منطقه‌ای را تغییر خواهد داد شاهد اتفاقات جدیدی در منطقه خواهیم بود.
 
 رحمانی در پایان با اشاره به اینکه آینده متعلق به ایران اسلامی است گفت: موفقیت‌های نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران و دستیابی به جدیدترین فنّاوری‌ها دفاعی و همچنین عبور از وضعیت سخت کرونایی که در شرایط تحریم تحمیلی رقم خورده است می‌تواند درس بزرگی برای آمریکا و هم‌پیمانانش باشد که نمی‌تواند با تروریسم اقتصادی و فشار سیاسی جلوی جهش همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴