تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۱۹۷۹
وزیر ورزش و امور جوانان گفت: در سال جاری و تا شهریور ماه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.
۰
plusresetminus
بلاغ-محمود گودرزی امروز در سفر به استان لرستان و شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با  فارس  اظهار داشت: مبنی بر تصمیم دولت و وزارت ورزش و جوانان در خصوص واگذاری تیم‌های فوتبال استقلال و پیروزی در سال 93 به بخش خصوصی گفت: این تکلیف قانونی ماست و ما باید این تیم‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم و واگذار می‌کنیم.
وی دراین خصوص ادامه داد: هیئت دولت مجاب شده و کمیته‌ها و کمیسیون‌های ویژه‌ه‌ای در این رابطه تشکیل شده و همگی پذیرفته‌اند و قبول کرده‌اند که این تیم‌ها را واگذار کنند.
گودرزی یادآور شد: ما امیدواریم که تا پایان شهریور ماه سال 93 از طریق سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد و دارایی این مهم انجام شود.
وزیر ورزش و جوانان هدف از سفر خود به استان لرستان را پیگیری نمودن طرح‌های عمرانی نیمه کاره یا شروع نشده، کلنگ خورده و رها شده عنوان کرد.
وی گفت: مشکلاتی در اجرای این پروژه‌ها وجود داشته که باید این مشکلات از نزدیک بررسی شود، تا در توزیع عادلانه‌تر اعتبارات در خصوص تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمل کنیم.
گودرزی گفت: باتوجه به استعدادهای بسیار شگرفی که در استان لرستان وجود دارد و به لحاظ ورزش قهرمانی و البته ورزش همگانی بایستی تلاش کنیم که این استعدادها شناسایی شوند.
وی گفت: ما به دنبال ایجاد یک مرکز استعدادیابی در استان لرستان هستیم و آن را تقویت می‌کنیم.
وزیر ورزش افزود: جمع کثیری از ورزشکاران لرستانی همواره به اردوهای تیم‌های ملی دعوت می‌شوند و ما در این استان قهرمانان شایسته و بزرگی داریم که امیدواریم این مرکز استعدادیابی بتواند مکمل سایر فعالیت‌های ورزشی این استان باشد.
وی گفت: برای تقویت و حمایت از ورزش استان لرستان و شهرستان بروجرد جلسه و مذاکراتی با استاندار لرستان و مسئولان ورزشی استانی و شهرستانی بروجرد خواهیم داشت و مشکلات را بررسی می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم اعتبارات قابل قبولی برای رشد و شکوفایی ورزش این استان و شهرستان بروجرد دیده شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷