اقدامی نادر در دولت تدبیر و امید صورت گرفت؛

ابقاء فرماندار دولت احمدی نژاد در مرکز مازندران!

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۱۹۶۶
استاندار مازندران با اشاره به تغییرات فرمانداران اکثر شهرستان‌های استان، از ابقای جواد واحدی فرماندار فعلی ساری در این سمت خبر داد.
۰
plusresetminus
ابقاء فرماندار دولت احمدی نژاد در مرکز مازندران!
بلاغ-با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تغییرات همه جانبه در سطح مدیران ستان مازندران بوجود آمد که روند این تغییرات در سال جدید شتاب بیشتری گرفته است .
موج جدید تغییرات فرمانداران در سال جدید با انتصاب دو فرماندار شهرهای ساحلی در غرب مازندران آغاز شد و برخی از شهرستان های مازندران بویژه مرکز مازندران نیز منتظر این تغییرات بود که خبر استاندار درباره ابقا فرماندار ساری با اینهمه حجم تغییرات اتوبوسی آن را به اقدامی نادر در دولت تدبیر و امید تبدیل کرده است.
بر پایه این گزارش،ربیع فلاح جلودار در حاشیه عملیات اجرایی نمایشگاه بین المللی مازندران خبر از ابقاء جواد واحدی فرماندار ساری داد و تصریح کرد: عملکرد واحدی فرماندار ساری برای توسعه ساری مناسب بوده و با تعامل مدیران استانی، مرکز مازندران در مدار پیشرفت قرار می گیرد.
فلاح افزود: واحدی فرماندار فعلی ساری دارای تجربه مناسبی در وزارت کشور بوده و برای توسعه ساری برنامه و دغدغه دارد.
لازم به ذکر است ربیع فلاح چند ماقبل هم با اشاره به اینکه تغییرات در فرمانداری‌های مازندران صورت می‌گیرد اما این تغییرات گسترده نیست، گفته بود فرماندارانی را که مردم قبول دارند و در حال کار کردن برای شهرستان‌ها هستند را تغییر نمی‌دهیم.
گفتنی است،جواد واحدی كارشناس ارشد حقوق قضایی و همچنین دارای سوابق کاری فرماندار محمودآباد،معاونی فرمانداری بابلسر،معاون حقوقي واملاك سازمان همياری شهرداری های سمنان ،مديركل اتباع ومهاجرين خارجی استانداری سمنان و مشاور حقوقی استاندار سمنان می باشد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رهگذر
آقای واحدی چون پدرش روحانی است و دوست فابریک آقایان محسوب می شود خط قرمز بزرگان استان است و هیچ دولتی نمیتواند او را از اریکه قدرت در شهرستان ساری برکنار کند. جز...!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
دور، دور ایناست، این نمونه کی بمونه؟! آقا جواده دیگهههههه
feedback
Iran, Islamic Republic of
ساروی
خدارو شکر یه ساروی توی مسئولیتش موند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
معلوم شد که لابی ونون قرض دادن تو انتصابات استان کاملا جای شایسته سالاری رو گرفت شخصی که در دولت قبل یار غار مشایی وسید حسن موسوی وچشم و چراغ حلقه انحرافی در مرکز استان بود به لطف خرج کردن پول بی حساب وکتاب ودیدن دم بعضی ها داره به ریش همه میخنده معلوم بود از اول شعار اعتدال وشایسته سالاری دروغ بود
feedback
Iran, Islamic Republic of
ali
خوب همه رو گذاشتی سرکار راستی از دوست عزیزت مشایی وسیدحسن موسوی چه خبر شنیدم اصولگرا و طرفدار احمدی نژاد بودنتو پاک منکر شدی و گفتی از اول طرفدار اصلاحات بودی ای ناقلا هم با قبلیها حال کردی وبهترین پست و گرفتی هم با تدبیریا به لطف برخی بزرگان ریختی رو هم!!نوش جان این هم بگذرد فعلا پست وپولو عشق است
feedback
United Kingdom
ناشناس
واحدی مرد عمل نه شعار ...بیخود جو سازی نکنید..تاکی میخواید زیرآب زنی کنید ساری رو غیر بومی گرفته همینم اینقد زیرابش رو بزنید تا یه غیربومی بشه فرماندار...
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
شيخ صمد رو عشقست !!
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴