کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدامی نادر در دولت تدبیر و امید صورت گرفت؛

ابقاء فرماندار دولت احمدی نژاد در مرکز مازندران!

29 فروردين 1393 ساعت 10:30

استاندار مازندران با اشاره به تغییرات فرمانداران اکثر شهرستان‌های استان، از ابقای جواد واحدی فرماندار فعلی ساری در این سمت خبر داد.


بلاغ-با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تغییرات همه جانبه در سطح مدیران ستان مازندران بوجود آمد که روند این تغییرات در سال جدید شتاب بیشتری گرفته است .
موج جدید تغییرات فرمانداران در سال جدید با انتصاب دو فرماندار شهرهای ساحلی در غرب مازندران آغاز شد و برخی از شهرستان های مازندران بویژه مرکز مازندران نیز منتظر این تغییرات بود که خبر استاندار درباره ابقا فرماندار ساری با اینهمه حجم تغییرات اتوبوسی آن را به اقدامی نادر در دولت تدبیر و امید تبدیل کرده است.
بر پایه این گزارش،ربیع فلاح جلودار در حاشیه عملیات اجرایی نمایشگاه بین المللی مازندران خبر از ابقاء جواد واحدی فرماندار ساری داد و تصریح کرد: عملکرد واحدی فرماندار ساری برای توسعه ساری مناسب بوده و با تعامل مدیران استانی، مرکز مازندران در مدار پیشرفت قرار می گیرد.
فلاح افزود: واحدی فرماندار فعلی ساری دارای تجربه مناسبی در وزارت کشور بوده و برای توسعه ساری برنامه و دغدغه دارد.
لازم به ذکر است ربیع فلاح چند ماقبل هم با اشاره به اینکه تغییرات در فرمانداری‌های مازندران صورت می‌گیرد اما این تغییرات گسترده نیست، گفته بود فرماندارانی را که مردم قبول دارند و در حال کار کردن برای شهرستان‌ها هستند را تغییر نمی‌دهیم.
گفتنی است،جواد واحدی كارشناس ارشد حقوق قضایی و همچنین دارای سوابق کاری فرماندار محمودآباد،معاونی فرمانداری بابلسر،معاون حقوقي واملاك سازمان همياری شهرداری های سمنان ،مديركل اتباع ومهاجرين خارجی استانداری سمنان و مشاور حقوقی استاندار سمنان می باشد.  


کد مطلب: 41966

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/41966/ابقاء-فرماندار-دولت-احمدی-نژاد-مرکز-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com