کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سیستانی یک میلیون دلار به درمان بیماران کرونایی قم هدیه کرد

3 ارديبهشت 1399 ساعت 23:27

منابع نزدیک به مرجعیت می‌گویند، دفتر آیت‌الله سیدعلی سیستانی، دست‌کم مبلغ 1/5 میلیون دلار برای صرف درمان بیماران کرونایی در ایران اهدا کرد.


به گزارش بلاغ، به گفته این منابع، دفتر آیت‌الله سیستانی در قم که مسئولیت آن را حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی بر عهده‌ دارد، این مبلغ را با اولویت دادن به بیماران کرونایی در قم که در ابتدای بحران کرونا در ایران هسته ‌این بیماری در کشور محسوب می‌شد، اختصاص داده است.

با این مبلغ خدمات بهداشتی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونایی و با هماهنگی دفتر ایشان وارد کشور شد و در اختیار کادر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیماران کرونایی قرار گرفت و قرار است باز هم در آینده نزدیک تجهیزات بیشتری وارد و در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد.

همچنین دفتر آیت‌الله سیستانی در قم در حال احداث بزرگ‌ترین بیمارستان در شهر قم و یکی از بیمارستان‌های بزرگ در سطح کشور است که پیش‌بینی می‌شود در صورت مساعدت عوامل مختلف درگیر در این پروژه و پیشرفت مطابق برنامه‌ها، مرحله نخست آن با اولویت قلب، دست‌کم تا 18 ماه دیگر راه‌اندازی شود.

این بیمارستان با عنوان «بیمارستان نور» با 350 تخت و دارای مرکز جامع سرطان با بخش کامل پزشکی هسته‌ای در زمینی به وسعت 75 هزار مترمربع و زیربنای 60 هزار متر مربع در حال ساخت است و قرار است این بیمارستان فوق تخصصی یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های ایران باشد.
 


کد مطلب: 419646

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/419646/آیت-الله-سیستانی-یک-میلیون-دلار-درمان-بیماران-کرونایی-قم-هدیه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com