تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۱۹۶۲۸
سخنگوی نیروی انتظامی از سقوط یک فروند هواپیمای ناجا در منطقه سلمانشهر خبرداد و گفت: در این سانحه، متاسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکارم در هواناجا به لقاء الله پیوستند.
۰
plusresetminus
شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان علت سانحه سقوط هواپیمای ناجا/ 2 پرسنل ناجا به شهادت رسیدند
به گزارش بلاغ، سردار احمد نوریان طی گفت و گویی اظهارداشت: ساعت 17 امروز،یک فروند هواپیمای "سسنا"در حین عملیات انتظامی به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان، دچار سانحه شد که متاسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکارم در هواناجا به لقاء الله پیوستند.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه"سلمانشهر" در استان مازندران اتفاق افتاد،گفت:بلافاصله درساعات اولیه حادثه، یک تیم کارشناسی برای بررسی علت دقیق سانحه، به محل اعزام شدندکه اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دلیرمردان ناجا همواره تا پای جان برای خدمت به هموطنان خود و حفظ امنیت شهرها و مناطق مرزی کشور، جان برکف آماده فداکاری و ایثار هستند.

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا در خاتمه گفت: نیروی انتظامی تاکنون حدود 14 هزار شهید تقدیم انقلاب و امنیت مردم کرده است ؛ لازم می دانم به خانواده شهدا به ویژه این دو همکار عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات آنها را از خداوند خواستارم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴