تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۱۹۵۸
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به طلاق های عاطفی در خانواده ها اشاره کرد و گفت : طلاق های عاطفی در استان افزایش پیدا کرده است.
۰
plusresetminus
بلاغ- مریم جمشیدی بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسب روز مادر،  تاکید کرد : باید با ایجاد سوله ها درداخل این پارکها و قراردادن امکانات ورزشی زمینه برای استفاده بانوان از این مکانها فراهم شود.
وی با بیان اینکه هفته زن نماد است ، اظهار کرد : آرامش انسانها مرهون زنانی است که در تمام عرصه ها نقش آفرینی می کنند.
وی با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید ، مدیریت زنان در همه عرصه ها است  ، گفت : این یکی از دغدغه های بانوان است که متاسفانه با تمام ظرفیتها و توانمندی های که دارند در پست های مدیریتی از آنها استفاده نمی شود.
اشتغال تنها 250 بانو در پست های مدیریتی متوسط
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اعلام اینکه تنها 250 خانم در استان در پست های مدیریتی متوسط مشغول کارند ، افزود : این تعداد با توجه به توانمندی های زنان در جامعه راضی کننده نیست.
جمشیدی با بیان اینکه باید با تعامل و فرهنگ سازی راه را برای مدیریت زنان در جامعه هموار کرد ، ادامه داد : تعاملی در این راستا با روسای ادارات و سازمانها صورت گرفته که امیداست در آینده شاهد حضور هرچه بیشتر بانوان در پستهای مدیریتی باشیم.
وی همچنین با اشاره به زنان زندانی ،  گفت : علت اصلی زندانی بودن زنان مازندرانی ،حمل مواد مخدر است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ادامه داد : این افراد بیشترین فداکاری را درحق همسرانشان انجام دادند و جور همسران خود را کشیدند.
جمشیدی با بیان اینکه یک فرهنگ ضعیف ، عدم خودباوری زنان مازندرانی است ، گفت : زنان مازندرانی باید خود را دوست داشته باشند و برای خود اهمیت قائل شوند.
وی با تاکید بر اینکه زنان خود در ایجاد مظلومیت نقش دارند، افزود : اگر زنان جامعه از چارچوبها بیرون نیایند چه کسی می تواند به آنها کمک کند .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران زنان دهه 90 را مظلومتر از دهه 40 دانست وگفت  : در گذشته زنان با حقوق خود آشنا نبودند و امروز این آگاهی را بدست آوردند و ما دلسوز زنانی هستیم که قوانین آنها را مردان می نویسند.
افزایش طلاق عاطفی
جمشیدی در ادامه به طلاق های عاطفی در خانواده ها اشاره کرد و گفت : طلاق های عاطفی در استان افزایش پیدا کرده است.
وی تقدیر از مادران و همسران شهید وجانباز، تست رایگان قند خون در کلیه مصلی ها ، تجلیل از نوعروسان ، همایش نقش متقابل حضرت زهرا(س) درنهاد خانواده ، کارگاه عفاف و حجاب همایش تجلیل از بانوان استان و افتتاح دبیرخانه جشنواره ملی فیلم زن را از جمله برنامه های امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در هفته زن دانست.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷