تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۴۱۹۳۸
نماینده مردم شهرستان بابل: 12 سال است که پروژه ورودی شهر بابل هنوز به جایی نرسیده و با این امروز و فردا کردن‌ها تا چند سال آینده هم این پروژه به جایی نمی‌رسد.
۰
plusresetminus
بلاغ -حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری بعد از ظهر امروز در نشست بررسی احداث راه‌های مواصلاتی مازندران در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: در اتمام پروژه محورهای هراز و سوادکوه، تسریع صورت گیرد.
وی با بیان اینکه درباره پل ورسک هم نگرانی‌هایی وجود دارد، افزود: عمر این بنا به اتمام رسیده و این مسئله مورد توجه قرار گیرد.
ناصری با اشاره به اینکه کمربندی بابل صرفا مربوط به این شهرستان نیست بلکه سه راهی است به سمت تهران، ادامه داد: شهر بابل دارای ترافیک سنگین و نفس‌گیر است و با این حجم از ورودی‌ها، ترافیک شهر بیشتر می‌شود.
نماینده مردم  شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ورودی این شهرستان، 45 دقیقه معطلی برای ورود به شهر داریم، تصریح کرد: 12 سال است که پروژه ورودی شهر بابل هنوز به جایی نرسیده و با این امروز و فردا کردن‌ها تا چند سال آینده هم این پروژه به جایی نمی‌رسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سه تاره
واقعا جای تاسف داره بابل چرا نباید یه کمربندی داشته باشه ...راه ورودی شهر که ادم می بینه غصه اش میگیره ...یه وقتا میگم این نیاز آذری راست میگه بابل محرومه...
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴