مشاور فرمانده کل سپاه در گفتگو با بلاغ

حاجی بابایی شناسنامه عاشورایی رزمندگان شمال کشور بود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۱۹۲۷
مشاور فرمانده کل سپاه در حاشیه تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس شهید حاجی بابایی در چالوس گفت:حاجی بابایی شناسنامه عاشورایی رزمندگان شمال کشور بود.
۰
plusresetminus
حاجی بابایی شناسنامه عاشورایی رزمندگان شمال کشور بود
بلاغ - سردار کمیل کهنسال از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی لشکر 25 کربلا و مشاور کنونی فرمانده کل سپاه در حاشیه تشیع پیکر سردار صفرعلی بابایی معروف به حاجی بابایی به خبرنگار بلاغ گفت:سردار حاجی بابایی فقط پدر فرزندانش نبود بلکه پدر معنوی و جهادی رزمندگان استان های مازندران ، گیلان و گلستان محسوب می شد.
وی با اشاره به اینکه حاجی بابایی به عنوان ظرفیت جهادی ایمانی و شهادت طلبی مردم شمال شناخته می شود افزود: پیروزی لشگر ویژه 25 کربلا مرهون نقش تایین کننده و تاثیر گذار این مرد خستگی ناپذیر است .
این فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به حق بزرگی که سردار بابایی بر گردن مردم شمال کشور به ویژه مازندرانی ها دارد یاد آور شد : ایشان به عنوان مسئول تدارکات و پشتیبانی لشگر قدرت مند و ویژه 25 کربلا در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس نقش تایین کننده ای داشت.
وی تجلیل از این همرزم و همسنگر شهیدان را تجلیل از جهاد و ایمان و شهادت دانست و اظهار کرد: چنانچه در فقدان حاجی بابایی همه مردم مازندران لباس عزا و ماتم برتن کنند و همه شهر را سیاه پوش کنند هم حق این پیر جبهه های حق علیه باطل به طور کامل ادا نمی شود.
سردار کمیل حاجی بابایی را هویت انقلاب و جهادی و مبارزه با کفر و ایادی استکبار دانست که همیشه پا در رکاب ولایت و رهبری بود .
وی در ادامه اذعان کرد: حاجی بابایی شناسنامه عاشورایی و حسینی رزمندگان و همه شمال به شمار می رود.
این رزمنده جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه سردار بابایی اکنون در آغوش دوستان شهیدش آرامش گرفته گفت: همه رزمندگان شمال کشور از این واقعه جانسوز عمیقا متاثر و دلتنگ هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
.....
زندگی زیباست ، اما شهادت از آن زیباتر است . سلامت تن زیباست ، اما پرنده عشق ، تن را قفسی می بیند که در باغ نهاده باشند ... همیشه در حسرت اینم یکی نه مثل آوینی حتی شده شبه آوینی باشه تا از این گنجینه ها هستن مستندی ماندگار بجا بزاره ... لشگری با اینهمه افتخار ..
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد مهدی
حاتمی کیا می گفت امروز جای آوینی بسیار خالی است. وی فردی بود که مانند یک فانوس دریایی ما را در میان امواج متلاطم راهنمایی و هدایت می‌کرد. آوینی منشوری بود که نورهای مختلفی از خود ساطع می‌کرد. وی از مسیرهای مختلف عبور کرده بود و اهل طریقت بود... واقعا همینطوره ..کسی تا بحال نتونسته جاش رو پر کنه و کسی هم نیست بتونه راه آوینی رو باید و شاید ادامه بده هر کسی هم رفت نصف و نیمه رهاش کرد..اگر بودند شبه آوینی ها امروز نه فقط در عرصه سینما بلکه در فرهنگ کمیت مان لنگ نبود ....بقول استاد شهید شد پرید...من همیشه به دوستان هم گفتم کاش یزدان پرست ها محمودوندها بچه هایی که با آوینی بودند زود شهید نمی شدند که اینقدر دستمون خالی باشه ...جاش بسیار خالی ..آوینی ام آرزوست ..حاجی متذکر بشم بچه های لشگر 25 کربلا که جهان رو تسخیر کرده دیگه آوینی می خوان چیکار..|-P
feedback
Iran, Islamic Republic of
****
شهید آوینی فرمانده‌ای بود که سربازانی مثل خود تربیت کرد و با خیال آسوده ملکوتی شد، حال این وظیفه رسانه‌هاست که سنگر آوینی را حفظ کنند.
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴