کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور فرمانده کل سپاه در گفتگو با بلاغ

حاجی بابایی شناسنامه عاشورایی رزمندگان شمال کشور بود

28 فروردين 1393 ساعت 16:42

مشاور فرمانده کل سپاه در حاشیه تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس شهید حاجی بابایی در چالوس گفت:حاجی بابایی شناسنامه عاشورایی رزمندگان شمال کشور بود.


بلاغ - سردار کمیل کهنسال از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی لشکر 25 کربلا و مشاور کنونی فرمانده کل سپاه در حاشیه تشیع پیکر سردار صفرعلی بابایی معروف به حاجی بابایی به خبرنگار بلاغ گفت:سردار حاجی بابایی فقط پدر فرزندانش نبود بلکه پدر معنوی و جهادی رزمندگان استان های مازندران ، گیلان و گلستان محسوب می شد.
وی با اشاره به اینکه حاجی بابایی به عنوان ظرفیت جهادی ایمانی و شهادت طلبی مردم شمال شناخته می شود افزود: پیروزی لشگر ویژه 25 کربلا مرهون نقش تایین کننده و تاثیر گذار این مرد خستگی ناپذیر است .
این فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به حق بزرگی که سردار بابایی بر گردن مردم شمال کشور به ویژه مازندرانی ها دارد یاد آور شد : ایشان به عنوان مسئول تدارکات و پشتیبانی لشگر قدرت مند و ویژه 25 کربلا در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس نقش تایین کننده ای داشت.
وی تجلیل از این همرزم و همسنگر شهیدان را تجلیل از جهاد و ایمان و شهادت دانست و اظهار کرد: چنانچه در فقدان حاجی بابایی همه مردم مازندران لباس عزا و ماتم برتن کنند و همه شهر را سیاه پوش کنند هم حق این پیر جبهه های حق علیه باطل به طور کامل ادا نمی شود.
سردار کمیل حاجی بابایی را هویت انقلاب و جهادی و مبارزه با کفر و ایادی استکبار دانست که همیشه پا در رکاب ولایت و رهبری بود .
وی در ادامه اذعان کرد: حاجی بابایی شناسنامه عاشورایی و حسینی رزمندگان و همه شمال به شمار می رود.
این رزمنده جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه سردار بابایی اکنون در آغوش دوستان شهیدش آرامش گرفته گفت: همه رزمندگان شمال کشور از این واقعه جانسوز عمیقا متاثر و دلتنگ هستند.


کد مطلب: 41927

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/41927/حاجی-بابایی-شناسنامه-عاشورایی-رزمندگان-شمال-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com