کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه نگاری بلاغ از جشن سال نو در کارخانه آرین سینا

حضور دختران پایتخت نشین با لباس محلی/ خط و نشان مدیر آرین سینا برای مخالفان/ تصاویر

28 فروردين 1393 ساعت 14:00

شب گذشته کارخانه آلاینده آرین سینا با حضور مسئولین شهری و استانی جشن سال نو را در دانشگاه پیامبر اعظم ساری برگزار کرد.


به گزارش بلاغ جشن سال نو شرکت آرین سینا امسال به نام جشن آرین سعید در دانشگاه پیامبر اعظم در حالی برگزار شد که مسئولان این واحد تولیدی از همه چیز صحبت به میان آوردند جز درباره رفع آلایندگی شرکت آرین سینا!
آرین سینا
 سعیدی رئیس هیئت مدیره شرکت در برنامه‌های توسعه‌ای که برای این شرکت تعریف کرد از توسعه و پیشرفت این شرکت در آیتم‌های مختلف خبر داد.
رئیس هیئت مدیره کارخانه آرین سینا در ادامه به وجود فشارهای جانبی به این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: ما با وجود فشارهای جانبی همچنان بر فعالیت این شرکت ادامه می‌دهیم.
وی تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا کسانی که فشارهای جانبی به این شرکت را تحمیل می‌کنند خودشان خسته شوند و دست از مخالفت با این واحد تولیدی بکشند.
سعیدی که به اسم شرکت‌های مختلف در ساری مشغول فعالیت است، کمتر درباره مشکلات زیست محیطی این شرکت اشاره کرد و به صورت گذرا از رفع مشکلات زیست محیطی صحبت به میان آورد.
از حاشیه‌های این مراسم می توان به حضور تعدادی از خانم‌ها با لباس بومی و محلی که گفته می‌شد لباس محلی مازندران است اشاره کرد که پوشش برخی از خانم‌ها نامناسب بود و به نوعی برای بازار گرمی مجلس آمده بودند.
آرین سینا
 
برخی از افراد که اطلاعی درباره برگزاری این مراسم نداشتند احساس کردند که در مراسم عروسی حضور دارند البته همزمان با این مراسم یک عروس و داماد در این مراسم حضور یافتند.
آرین سینا
 
یکی از کارکنان شرکت در توجیه حضور بانوان نیمه محبجه در این برنامه گفت: مردانی که لباس بومی محلی دارند اهل مازندران هستند ولی خانم‌ها شرکت کننده در مراسم از تهران به این مراسم دعوت شدند!
آرین سینا
گفتنی است این جشن بعد از آئین کلنگ زنی مرکز نمایشگاهی و بین المللی ساری در جاده فرح آباد برگزار شد و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی نیز تا پاسی از شب در این مراسم آئینی حضور داشتند.حضور مختاباد در این برنامه از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود.
عکس از محسن هدایتی


کد مطلب: 41910

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/41910/حضور-دختران-پایتخت-نشین-لباس-محلی-خط-نشان-مدیر-آرین-سینا-مخالفان-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com