تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۱۸۵۶
رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از طرح وکلای ملت برای حذف مجازات کسانی که به نظر دولت استحقاق دریافت یارانه‌ را نداشته اما یارانه گرفته‌اند،خبر داد.
۰
plusresetminus
دادگاهی کردن افراد به خاطر 45 هزار تومان صحیح نیست / حذف مجازات یارانه بگیران
به گزارش بلاغ،عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل با بیان اینکه در قانون بودجه نباید مجازاتی برای دریافت‌کنندگان یارانه در نظر گرفته نمی‌شد، تصریح کرد:  این موضوع یعنی دادگاهی کردن افراد به خاطر 45 هزار تومان صحیح نیست؛ طبق قانون اساسی هر حکم مجازات باید با حکم دادگاه صورت گیرد و چون سازمان هدفمندی نمی‌تواند فردی را جریمه کند باید وی را به دادگاه بفرستد.
وی با بیان اینکه دادگاهی کردن مردم به خاطر 45 هزار تومان صحیح نیست، خاطر نشان کرد: برخی دوستان از این مصوبه پشیمانند و به همین دلیل طرح دو فوریتی حذف مجازات تهیه و تدوین شد، در کل دست دولت باز است و به هر که خواست یارانه می‌دهد و به هر که نخواست نمی‌دهد.
یوسفیان ملا درباره زمان  تحویل این طرح  به هیأت رئیسه مجلس و بررسی آن در صحن علنی  گفت: اگر اکنون این طرح را ارائه کنیم ممکن است دولت بگوید چوب لای چرخ ما می‌گذارند به همین دلیل ما  طرح را بعد از مباحث مطرح درباره یارانه‌ها ارائه خواهیم کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما