دولت در حالی از مردم می خواهد که از دریافت یارانه انصراف بدهند که هنوز توضیحی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی برای ساخت استخر و سونا در نهاد ریاست جمهوری و هزینه 950 میلیون تومانی پیامک روحانی ندادند.
۰
plusresetminus
از هزینه 7 میلیاردی برای استخر و سونای نهاد ریاست جمهوری تا هزینه 950 میلیون تومانی پیامک روحانی/ مردم حالا از یارانه انصراف بدهند
بلاغ - در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی‌های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تا کنون هیچ یک از مسئولین دولتی پاسخی در این رابطه ارائه نکرده اند.
به نظر می رسد سکوت دولت تدبیر و امید در این رابطه به دلیل عادی بودن این هزینه برای دولت است.
درحالی که دولت تبلیغات گسترده ای برای انصراف مردم از یارانه ها انجام می دهد و 7 روز هم از ثبت نام جدید یارانه ها می گذرد، ولی هنوز هزینه های کلانی در سطح دولت می شود.
به عنوان مثال گفته می شود که در ایام نوروز هزینه های پیامک تبریک روحانی به مردم در حدود 950 میلیون تومان بود.
همچنین هزینه  تأسیسات رفاهی مانند، سونا، استخر، سالن های ورزشی و امکانات لوکس در ساختمان ریاست جمهوری به 7 میلیارد نیز رسیده است.
قطعاً این هزینه ها در راستای اقتصاد مقاومتی نبوده و دولت برای تأثیرگذاری بیشتر کلامش در ازای انصراف مردم از یارانه ها باید خود نیز در ظاهر ساده گرایی را رعایت کرده و از ریخت و پاش ها جلوگیری کند.
این هزینه ها در حالی صورت می گیرد که دولت از ابتدای ورود خود از خزانه های خالی صحبت کرده است و هم اکنون نیز طی یک فراخوان گسترده از مردم درخواست کرده است تا از دریافت یارانه خود انصراف بدهند.
قطعا دولت باید برای این هزینه های اضافه و ریخت و پاش ها جوابی درخور به مردم ارائه کند تا افکار عمومی را در این خصوص توجیه کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
دکتر حقوق دان باید حالشو ببره ..مردم چی ان؟ اصن کی ان؟ ..بلاغ گیر دادیاااااااااااااااا ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
تورج
مرگ خوبه ولی واسه همسایه آخه من نمی دونم ما اینارو اوردیم کشورو مدیریت کنند یا واسه
خودشون برج و بارو بسازند و توخونه خود ملت و با ثروت ملت برن بالا پایین نیان والا حیا هم خوب چزیه
feedback
Iran, Islamic Republic of
نسرین
بی کلاسا شما که اهل سونا و استخر نیستید ..افراطی های شپشو ... رئیس جمهور باید مد روز باشه مگه استخر چیز بدیه ...تازه مگه خودش میخواد تنها استفاده کنه برای عموم آزاده...
feedback
Iran, Islamic Republic of
امیر
عرض سلام خدمت مدیریت محترم این پایگاه که تلاش می کنه با انتقادات سازنده به مسئولین نقاط ضعف را گوشزد کنه، همه ی نظرات هم محترم، اما دید انتقادی هدفدار که بخواد اشتباهات قبلی رو توجیه کنه اصلا جالب ینظر نمی رسه این رقم ها به گرد پای 3000میلیارد دوره ی قبل هم نمی رسه که، رسالت خبری ایجاب می کند همراه با روشنگری اذهان عمومی از سیاه نمایی بپرهیزیم همه ی ما نقاط ضعف داریم اما مهم پذیرش و تلاش در رفع آنهاست، بنده به عنوان خواننده از همه ی عزیزان و نویسندگان این سایت وزین انتظار دارم که حقوق همه ی خوانندگان را در نظر بگیرند بنده دوره قبل به آقای احمدی نژاد با افتخار رای دادم و این دوره هم با پذیرش انتخاب مردم برای آقای روحانی با وجود ضعف های موجود در جهت اقتدار کشور، احترام قائلم، بنابراین همه باهم برای رسیدن به این مهم یعنی ایرانی آباد تلاش می کنیم- زنده باشید
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
در جواب آقای امیرمیگم که این اختلاص های خوشگلی که میبینیم ازجمله همون اختلاص 3000میلیاردی ازسال های خیلی قبل شروع شدحتی اون مسئولی که سردسته ی این اختلاص بودازمدیران دولت های قبل بودتا اینکه دردولت آقای احمدی نژادلورفت .البته برای ما لورفت.خیلی هااطلاع داشتن اماجرات برخورد ومقابه بااون افرادرونداشتن تااین که دولت قبل دل به دریازد
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴