تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۱۸۵۱
سخنگوی شورایی که در بدو ورودش به شورا خبرساز شد و به بهانه همین عضو بودن درفیسبوک ریاست شورا او را ازسمت سخنگویی عزل کرده هر روز مطالب بعضا محرمانه جلسات شورا را درصفحه شخصی خود منتشر می کند.
۰
plusresetminus
واقعا پشت هر فتنه ای "زنان" قرار دارند؟!
بلاغ-این روزها که اخبار شبکه های اجتماعی در سطح جامعه داغ است و هر روز هم افراد زیادی حتی از مسئولین محترم به این شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک می پیوندند و با مخاطبان زیادی هم کلام می شوند شهر ماهم از این قاعده مستثنی نیست و از جمله سخنگوی محترم شورای شهر بهشهر در این شبکه اجتماعی نیز مخاطبان زیادی دارد.
سخنگوی شورایی که دربدو ورودش به شورا خبرساز شد و به بهانه همین عضو بودن در فیسبوک ریاست شورا او را از سمت سخنگویی عزل کرده که با مقاومت ایشان در برابر این تصمیم مبنی برغیرقانونی بودن آن همچنان بعنوان سخنگوی شورا مشغول به فعالیت هستند و هر روز هم مطالب بعضا محرمانه جلسات شورا و حاشیه های آنرا در صفحه شخصی خودبه مخاطبان عرضه میکندکه با اظهارنظرهای بعضا تند مخاطبین بامسئولین شهری همراه میشود.
 
اما در این روزها که هوای بهاری طنین انداز شهرمان شده باز هم خانم سخنگو با درج مطلبی درصفحه فیسبوک مبنی بر عدم تصویب خرید خودروی گران قیمت برای شهردار بازهم خبرساز شد که این بار با واکنش شهردار محترم و انعکاس آن در سایت محلی شهرستان شد که شهرداری خط بطلانی برمطلب خانم سخنگو کشیده و آن را تکذیب کرد.
این نوشته قصد واکاوی ازصحت و سقم این مطلب را ندارد که انشاالله دریادداشتی جداگانه درصورت تأیید این مطلب به آن می پردازم بلکه روی صحبت بامسئولانی است که خواسته یا ناخواسته باعث تنش و حاشیه درشهر میشوند که یا دغدغه خدمت به مردم را دارند یا تبدیل شدن به تیتر اول خبرگزاری ها و ایجاد جنجال رسانه ای.

بعد از تشکیل شورای شهر بهشهر و شروع جلسات پرتنش و متعدد آنها (که نبود جلسه ای که از دل آن حاشیه هایی به بیرون درز پیدا نکند که خود مردم شریف اطلاع دارند) و نامهربان بودن بعضی از اعضای شورای شهر با شهردار که خود آن را انتخاب کرده بودند این روزها هم شاهد همان بداخلاقی ها هستیم که باعث خدشه دارشدن فرهنگ عمومی شهر شده است.
نهادهایی که باید بازوان پرتوان خدمت رسانی به مردمی باشند که آنها را برای خدمت نه جنجال انتخاب کردند این ایام اعضای آن شمشیر را از رو برای همدیگر بسته اند و عزم جهاد این بار از نوع منفی آن کرده اندکه نتیجه آن قطعا چیزی جز ضرر برای شهر و شهروندان محترم بهشهری نیست.
مسئولان محترم شهری باید عنایت بیشتری بر روی وظایف قانونی خود و مطالبات به حق مردم شهر داشته باشند تا با مدیریت جهادی که نقشه راه امسال مسئولین است بتوانند آنچه شایسته شهر بزرگی چون بهشهر است را محقق سازند. 
اعضای محترم شورای شهر و شهرداری باید بدانند و درک کنند که بهشهر شهری پویا و زنده است و این نوع شهرها ناخودآگاه نیازهای جدیدی پیدا می کنند زیرا شهر توسعه پیدامی کند و باید خدمات مناسب و جدیدی به مردم ارائه کنند ولی هنوز می بینیم مسئولین محترم درگیرمسائل فرعی هستند و فضای تنش و درگیری را از درون شورا به درون شهر کشیده که با هیچ فضاسازی شهری و محیطی که این روزها شورا  وشهرداری درپی آن هستندپاک نمی شود.
این درحالی است که اغلب پروژه های اصلی درشهر ازجمله کارخانه کمپوست ,تعریض خیابان امام و...وجود دارد که منتظر تصمیم است ولی مسئولین محترم شهری درفکر جنگ زرگری و تقسیم غنائم بر سرتصویب یا عدم تصویب خرید خودروی گران قیمت برای شهردارمحترم هستند.
شهری که می تواندمحل جذب گردشگران مختلف و پویایی اقتصادشهری باشد متأسفانه بعد از تشکیل شورای شهر محل بحث های حاشیه ای و ترافیک نامه نگاری ها وابلاغیه ها است.
از این رو بعنوان یک شهروند بهشهری که درمقابل مردم عزیز شهرم احساس مسئولیت میکنم محترمانه به اعضای  شورای شهر از جمله سخنگوی محترم آن عرض می کنم به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و علنی کردن آن درصفحات شخصی جهت نشان دادن چهره ای کاریزماتیک ازخود به مخاطبان , بیشتربه فکر وظیفه اصلی خود یعنی خدمت رسانی به مردم باشید که از صدقه سر همین مردم به میز ریاست تکیه زده اید.
انشالله مسئولین محترم شهری درسال جدید با اولویت بندی نیازهای اصلی شهر درصدد رفع آن باشند تابا عزم ملی ومدیریت جهادی بتوانند آنچه شایسته مردم ولایتمدار بهشهر است برایشان رقم بزنند.
و درپایان به قول حضرت حافظ اکتفا می کنم که فرمود:
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود      زهرچه رنگ تعلق بگیرد آزاد است                                                            
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
مطلب آقای وفازاده کاملا درست ومنطقی است متآسفانه این مشکل خیلی از شهر های ماست امیدوارم در آینده شاهد این بداخلاقی ها نباشیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
رهگذر
دور از جون همه خانم ها، تیترتون اصلا جالب نیست!
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴