تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۱۸۴۹
شرکت آبفار به خبر "قطعی 15 روزه آب در ملاکلا در ایام نوروز" منتشره در سایت بلاغ واکنش نشان داد.
۰
plusresetminus
شرکت آبفار یک حلقه چاه و سیستم پمپاژ آب ملاکلا را برای تامین بهینه آب بازسازی کرده است
بلاغ - شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در واکنش به درج مطلبی در خروجی سایت بلاغ نیوز مورخه 93/1/17 با عنوان « مدیر عامل آبفار مازندران: قطعی آب نداریم/ قطعی 15 روزه آب در ملاکلا در ایام نوروز/سیاسی کاری مدیر آب و فاضلاب داد مردم را در آورد» جوابيه اي به شرح ذيل ارسال نمود؛ که ما بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات  عین آن را در سایت منتشر می کنیم:
باسمه تعالی
مدیر محترم پایگاه خبری بلاغ نیوز با سلام و تحیات
 روستای ملاکلا از توابع شهرستان محمودآباد با 535 مشترک جزء آخرین روستای مجتمع 27 روستایی دابوی شمالی با 7451 مشترک می باشد که آب شرب این روستاها از 5 حلقه چاه با دبی بالغ بر 130 لیتر در ثانیه تامین می شود.
میانگین سرانه مصرف ماهانه این مجتمع در سال گذشته 83/15 متر مکعب بوده که بر اساس گزارش های دریافتی میانگین مصرف ماهانه فقط روستای ملاکلا 32/16 متر مکعب در ماه گزارش شده است که بر این اساس وضعیت آب شرب این روستا علیرغم فاصله 20 کیلومتری از منابع تامین آب اصلی روستا و انتصابات پس از طی 4 مرحله ایستگاه پمپاژ دارای شرایط مطلوب است .
قابل ذکر است که شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران طی چند سال اخیر در راستای تامین بهینه آب روستای ملا کلا یک حلقه چاه در این روستا حفر و سیستم پمپاژ آب این روستا را بازسازی کرده است .
 البته با توجه به شرایط اقلیمی و توریستی بودن استان مازندران به ویژه در ایام نوروز افت فشار ،کمبود و قطعی موقت آب کاملا طبیعی است و یقینا این روستا نیز از این قاعده مستثنی نیست لیکن قطعی مداوم آب آنهم به مدت دو هفته به هیچ وجه صحت ندارد.
روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
خسروی زاده
ای بر پدر هر چی دروغگو لعنت...من خودم ملا کلا می شنیم خونم اونجاست ملاکلا یه روستای مسافر خیزه ..ما تو عید آب نداشتیم چرا تو روز روشن دروغ میگید ..من خودم چندبار برای آب و فاضلاب روستایی زنگ زدم اونا اصلا جوابگو نبودن .. تو ساری نشستی میگی لنگش کن..اگه خیلی رئیسی بیا رئیس این اداره اب و فاضلاب روستایی رو عوض کن که گندش دراومده با اون مدیریتش هیچکسی ازش راضی نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسینی
با تشکر از خبرگزاری بلاغ که بهم اطلاع دادن که اب و فاضلاب گفته آب روستای ملا کلا قطع نبوده ..برای رئیس اداره آّ و فاضلاب استان متاسفم که چنین حرفی زده ..آقای محترم ما طقعی آب در ملا کلا داشتیم اهالی محل اونقدر به ستوه اومدن که همان روزهای اول عید می خواستن اعتراض کنند که بزرگان محل نزاشتن البته با دخالت پایگاه که درست نیست ما پیگیری می کنیم. بگید برای ویلانشینان این روستا آب بود برای مردم نبود بگید اب رو به روی اهالی بستیم واسه یه سری مسافر که نه خدا و دین سرشون میشه باز کردیم ..به جای عذرخواهی تکذیبه می کنید.
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴