هشدار مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران به رانندگان:

افزایش کرایه درون و برون شهری ممنوع!/ مردم با سامانه 124 متخلفان را معرفی کنند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۱۸۴۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : در سال جدید هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون و برون شهر نداشته و افزایش نرخ حمل ونقل غیر قانونی محسوب می شود .
۰
plusresetminus
افزایش کرایه درون و برون شهری ممنوع!/ مردم با سامانه 124 متخلفان را معرفی کنند
بلاغ - مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با هشدار به صنف رانندگان گفت : در سال جدید هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون و برون شهر نداشته و افزایش نرخ حمل ونقل غیر قانونی محسوب می شود .
این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران افزود : تاکنون هیچ گونه افزایش نرخ کرایه در سطح استان از هیچ مرجع رسمی صادر نشده و هرگونه افزایش قیمت غیر مجاز و در صورت دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح با رانندگان متخلف برخورد قاطعانه به عمل خواهد امد .
این مقام عالی سازمان تعزیرات حکومتی در مازندران خاطر نشان کرد: رانندگان به صورت خودسرانه حق افزایش نرخ کرایه حمل ونقل عمومی را ندارند مگر اینکه مجوزی از سوی مراجع قیمت گذاری صادر شود که تاکنون این امر صورت نپذیرفت .
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از مردم خواست رانندگان متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی و یا به سامانه 124 اطلاع تا گزارشات واصله مورد رسیدگی و احکام مقتضی صادر شود .
 وی در خصوص تعداد پرونده های وارد به تعزیرات حکومتی در سال قبل در خصوص حمل و نقل عمومی گفت : در سال قبل 608 فقره وارده که از این تعداد 575 فقره مختومه و رانندگان متخلف به مبلغ 500میلیون و 965 هزار و 300 ریال جزای نقدی محکوم شدند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
آشنا
کرایه داخل شهر نور ناگهان و بدون هیچ مجوزی از 300 تومان به 400 تومان تغییر کرده یعنی حدود 34 درصد افزایش کرایه نور به رستمرود از 600 به 700 تغییر کرده پس یا شما دروغ می گویید یا شهرداری نور به شما گزارش دروغ می دهد یا اصلا نظارتی نیست تا بفهمیم واقعیت چیست !!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
نوری

اقای مدیر کل محترم کرایه داخل شهر نور از 300 تومان به 400 تومان تغییر کرده افزایش کرایه نور به رستمرود از 600 به 700 تغییر کرده پس یا شما صراحت میگویید هیچ جا تغییر نکرده بهتر است یک نظارتی به عوامل زیر مجموعه خود داشته باشید تا هم به شما دروغ نگویند تا شما هم مجبور نشوید به مردم دروغ بگویید لطفا نظارت شود
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴