تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۱۸۳۰
صبح امروز مردم روستاهای کیاکلا با مشکلی مواجه شدند که هرگز آن را پیش بینی نمی کردند. اداره گاز کیاکلا به یکباره گاز منزل مردم را بدون اخطار و یا اطلاع قبلی قطع کرده است.
۰
plusresetminus
قطعی گاز روستاهای کیاکلا بدون اطلاع قبلی / ماموران اداره گاز زندگی مردم را مختل کردند
به گزارش خبرنگار بلاغ از شهرستان سیمرغ ، صبح امروز مردم روستاهای کیاکلا با مشکلی مواجه شدند که هرگز آن را پیش بینی نمی کردند. مشکلی که اداره گاز کیاکلا مسبب آن شد به طوری‌که به یکباره گاز منزل مردم را بدون اخطار و یا اطلاع قبلی قطع کرد.
هم اکنون نیز گاز در سه روستای (ملاکلا-تنبلا-کارتریجکلا) قطع شده و ماموران اداره گاز کیاکلا در حال قطعی گاز مابقی روستاها می باشد.
یکی از اهالی روستای ملاکلا در گفتگو با خبرنگار بلاغ با انتقاد از اطلاع‌ رسانی نادرست اداره گاز کیاکلا در رفع مشکل مشترکانی که با این مشکل مواجه‌اند، گفت : حداقل انتظار ما از نهادهای مربوطه این است که قطع اشتراک را به مسئولین محلی مثل دهیاری و شورای اسلامی اطلاع دهند تا خانواده ای دچار آسیب نشود.
همچنین یکی دیگری اهالی روستا که بدون رویت و یا دریافت برگه اخطار،شاهد قطع گاز منزل خود بوده نیز می‌گوید : بنده بهمن ماه سال گذشته نسبت به تقسیط بدهی خود اقدام و قسط اول آن را پرداخت کردم اما صبح امروز بدون هیچگونه اطلاع قبلی اشتراک گاز منزل بنده قطع شده است و زمانیکه با مسئول امور مشترکین اداره گاز کیاکلا تماس گرفتم و گفتم که در منزل خود بیمار حاد هم دارم وی با برخورد نامناسب گفت: این ربطی به ما ندارد..!!
اقدام قابل تامل اداره گاز کیاکلا به همین جا ختم نشد. یکی از مشترکین که از بیماری حادی رنج می برد،بطور غافلگیرانه شاهد قطع گاز منزل خود بود که با پیگیری مسئولین محلی اشتراک وی مجددا وصل شده است.
خبرنگار بلاغ برای پیگیری این مشکل به رئیس اداره گاز شهرستان سیمرغ مراجعه کرد و حسینعلی داداشی با تائید قطعی گاز روستاهای کیاکلا گفت:بدون کسب تکلیف نمی توانم چیزی بگویم!!
اين اقدام در حال صورت مي گيرد كه شهرداري تهران به خوبي به عدم وجود مالكيت قطعي منازل منطقه فرحزاد واقف است و مي دانند كه تمامي زمين هاي منطقه فرحزاد به صورت قولنامه اي و خريد از اعيانهاي اين منطقه انجام مي گيرد. - See more at: http://www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms_Contents_I_News&r=117760#sthash.ODYOfyE7.dpuf نکته قابل تامل این اقدام آنجاست قطعی یکباره گاز زندگی یک خانواده را مختل می‌کند و چه بسا که بسیاری از خانواده ها دارای مریض و کودک هستند و یا به هر دلیلی به گاز نیاز مبرمی دارند آیا یک مسئول اداره حق قطع کردن گاز مشترکین بدون اخطار قبلی را دارد و این اقدام نابجا رنج مردم روستاها را دوچندان نمی کند؟!و اینکه کسب تکلیف کردن مسئول یک اداره قبل از قطعی گاز نمی توانست صورت بگیرد؟!
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
سردبیر محترم ....
سلام علیکم
با احترام به پیوست خبر روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران جهت بهره برداری به حضور ارسال می گردد.
حسین رییسیان
مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران



مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران هشدار داد:
هرگونه افزایش کرایه درون و برون شهری ممنوع می باشد
مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با هشدار به صنف رانندگان گفت : در سال جدید هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون و برون شهر نداشته و افزایش نرخ حمل ونقل غیر قانونی محسوب می شود . این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران افزود : تاکنون هیچ گونه افزایش نرخ کرایه در سطح استان از هیچ مرجع رسمی صادر نشده و هرگونه افزایش قیمت غیر مجاز و در صورت دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح با رانندگان متخلف برخورد قاطعانه به عمل خواهد امد . این مقام عالی سازمان تعزیرات حکومتی در مازندران خاطر نشان کرد: رانندگان به صورت خودسرانه حق افزایش نرخ کرایه حمل ونقل عمومی را ندارند مگر اینکه مجوزی از سوی مراجع قیمت گذاری صادر شود که تاکنون این امر صورت نپذیرفت . مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از مردم خواست رانندگان متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی و یا به سامانه 124 اطلاع تا گزارشات واصله مورد رسیدگی و احکام مقتضی صادر شود . وی در خصوص تعداد پرونده های وارد به تعزیرات حکومتی در سال قبل در خصوص حمل و نقل عمومی گفت : در سال قبل 608 فقره وارده که از این تعداد 575 فقره مختومه ورانندگان متخلف به مبلغ 500میلیون و 965 هزار و 300 ریال جزای نقدی محکوم شدند .
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
اینم از دولت کریمه روحانی...شک نکنید این اقدام در جهت انصراف مردم از یارانه بود...
feedback
Iran, Islamic Republic of
ممدی
چه ربطی به یارانه داره ؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
هادی
اینا شاید از انصرافیا نبودن جریمه شدن...
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴