تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۱۸۲۶۹
فرمانده سپاه کربلا از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شب اول ماه رمضان خبر داد و گفت:این رزمایش در سه مرحله شب اول ماه رمضان نیمه ماه رمضان و عید سعید فطر به صورت هماهنگ در ۵۶ شهر استان مازندران اجرا خواهد شد.
۰
plusresetminus
اجرای رزمایش کمک مومنانه در ۵۶ شهر مازندران / همه علاقه‌مند خدمت به مردم هستند
به گزارش بلاغ، سردار محمد حسین بابایی در جلسه هماهنگی رزمایش کمک مومنانه، بااشاره به اینکه روز نیمه شعبان دستور یک رزمایش گسترده با محتوای مواسات و همدلی از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شب اول ماه رمضان خبر داد و گفت:این رزمایش در سه مرحله شب اول ماه رمضان نیمه ماه رمضان و عید سعید فطر به صورت هماهنگ در ۵۶ شهر استان مازندران اجرا خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رزمایش همه علاقمندان خدمت به مردم هستند، افزود: بخش اصلی و اعظم این رزمایش برعهده بسیجیان است و بخشی دیگر برعهده گروه‌های مردمی مثل ورزشکاران، هیات مذهبی، گروه‌های نیکوکاری و... هستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران درادامه به اجرای جزئیات و چارچوب این رزمایش اشاره کرد و ادامه داد: این رزمایش از ۱۶ شعبان آغاز شد و ساختار عملیاتی این رزمایش آماده شده است که بنا بر این چارچوب جامعه هدف مشخص و طبق آن خدمات رسانی می‌شوند.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا با تصریح براینکه علاوه بر آن دسته افرادی که در لیست کمیته امداد، بهزیستی و نهاد‌های حمایتی قرار دارند، اقشار نیازمند دیگری هم تحت حمایت قرار می‌گیرند، بیان کرد: جامعه هدف دیگری در این رزمایش شامل آن دسته از افرادی می‌شود که در این ۵۰ روز کرونایی دچار آسیب شدند، مثل خانواده‌های متوفی، برخی از مشاغلی که دچار خسارت شدند، کسبه ها، کارگران و همچنین خانواده دیگر نیازمند هستند.

بابایی با تاکید براینکه در رزمایش کمک مومنانه خدمات رسانی به اقشار نیازمند برای همه آزاد است، تصریح کرد: در این جا خط کشی سیاسی و جناحی نداریم آغوش سپاه برای همه کسانی که میخواهند به نحوی به اقشار کم برخوردار کمک کنند، باز است و از همه ظرفیت‌ها بکارگیری می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل کمیته ۵ گانه برای اجرای رزمایش کمک مومنانه هم خبر داد و یادآور شد: هیئت امنای رزمایش هم با حضور نماینده محترم، ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس مجمع خیرین سپاه استان و فرماندهی سپاه کربلا تشکیل شد که به طبع در شهرستان‌ها هم اعضای این هیئت امنا، فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و رئیس مجمع خیرین شهرستان می‌باشد.

بابایی در پایان با اشاره به برکات رزمایش کمک مومنانه، یادآور شد: هر کاری که برای رضای خدا باشد، خداوند متعال اثرش را در قلوب مردم قرار می‌دهد و این وظیفه همه ماست که مساوات و همدلی را در جامعه اسلامی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴