تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۱۸۲۰
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مازندران، تعداد آثار رسیده مربوط به نشریات استانی را هزار و 367 اثر دانست و تاکید کرد : برای ارتقا نشریات استانی باید آموزش های لازم صورت گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،قاسم عزیز زاده گرجی در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره جشنواره ملی مطبوعات کودک ونوجوان در استان مازندران ، اظهار کرد : این جشنواره برای اولین بار از تهران خارج و در مازندران برگزار می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان استان مازندران به اضافه شدن بخش رسانه های مجازی نیز اشاره کرد وگفت : با توجه به نقش رسانه های مجازی در دنیای امروز ، این بخش نیز برای اولین بار به جشنواره اضافه شده است.
وی تعداد آثار رسیده به جشنواره ملی مطبوعات وخبرگزاری کودک ونوجوان را 15 هزار و 130 اثر دانست وافزود : از این تعداد 11 هزارو 114 اثر ،در بخش مطبوعات بوده است.
عزیززاده گرجی با بیان اینکه آثار در دو مرحله داوری شده است ، گفت : داوری در بخشهای خبر، تیتر،مصاحبه وگفتگو ، سرمقاله و یادداشت ، گزارش ،عکس ،طرح گرافیکی ،داستان و شعر تعلیفی صورت گرفته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان استان مازندران به داوری در مرحله اول اشاره کرد و افزود : پس از تطبیق آثار با عنوان فراخوان ، 9 هزار و 986 اثر به مرحله دوم را ه پیدا کردند.
وی تعداد داوران مرحله اول را 15 نفردانست وادامه داد : 21 نفر نیز در بخش نشریات ملی ، در مرحله دوم داوری کردند.
عزیززاده گرجی  تعداد برگزیدگان در بخش مطبوعات ملی را 68 نفر عنوان کرد وگفت : در بخش استانی، کانونی و رسانه های مجازی نیز 31 اثر برگزیده شد.
برگزاری نمایشگاه ملی مطبوعات
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان استان مازندران برگزاری نمایشگاه مطبوعات را از برنامه های جانبی جشنواره دانست و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از اول اردیبهشت با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه  26 نشریه ملی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند ، گفت : هموطنان می توانند از ساعت 8:30 _ 12 صبح و 14_ 18 بعد از ظهربا حضور درسالن کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران از این نمایشگاه دیدن کنند .
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان استان مازندران ، افزود: برگزاری نمایشگاه مطبوعات فرصت مناسبی را برای نشریات استانی فراهم کرده است تا با نحوه تولید محتوا آشنا شوند.
وی یکی از هدفهای برگزاری این جشنواره را فرصت دادن به کودکان ونوجوانان برای عرضه آثار دانست و ادامه داد : از هدفهای دیگر این جشنواره پی بردن بزرگترها به ظرفیت کودک و نوجوان و فراهم کردن بستر مناسب برای رشد وشکوفایی کودکان و نوجوانان است.
عزیززاده گرجی  در ادامه ضمن تقدیر از خبرنگاران استان برای انعکاس خبر جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری ها ، اذعان داشت : در این دوره بازتاب خبری جشنواره به مراتب از نظر کمی و کیفی بالاتر از دوره های قبل بوده است و این به واسطه نگاه مثبت و حمایت اصحاب رسانه استان می باشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان استان مازندران با بیان اینکه پیشنهادی مبنی بر برگزاری همایش روابط عمومی های دستگاههای استانی به استانداری مازندران ارائه شده است ،گفت : هدف از برگزاری این همایش ، اشنایی روابط عمومی ها با حوزه کودک و نوجوان است.
   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴