تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۸۱۹۸
ارسال پیامک‌هایی از سوی شرکت گاز مازندران آن هم در شرایطی که مردم از لحاظ روانی، ترس از ابتلا به ویروس کرونا و معیشتی تحت‌ فشار قرار دارند این دست پیام‌ها تعجب‌برانگیز و قابل‌تأمل است.
۰
plusresetminus
اقدام قابل‌تأمل در بحبوحه کرونا به سبک شرکت گاز مازندران+ عکس
به گزارش بلاغ، امروز همه دنیا درگیر ویروس منحوس کرونا هستند و متأسفانه این ویروس بسیاری از خانواده‌های ایرانی را داغدار کرده یا به تحمل شرایط سخت وا‌داشته است.

از اسفندماه سال گذشته که شیب ابتلا به این ویروس در کشورمان افزایش یافت بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا بسیاری از صنوف تعطیل شدند و این امر موجب ضرر و زیان مالی زیادی به مردم شد.
 
به‌تبع این تعطیلی‌های سطح درآمدی مردم با چالش مواجه شد که در این راستا بانک مرکزی اعلام کردم برخی از اقساط تسهیلات دریافتی از سوی مردم با تأخیر و یا با مهلت چندماهه پرداخت شود.
 
28 اسفندماه بود که سخنگوی شرکت ملی گاز اعلام کرد که بر اساس تمهیدات در نظر گرفته‌شده به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، مردم تا سه ماه می‌توانند قبض گاز خود را پرداخت نکنند.

ما در استان مازندران شرکت گاز با سبک جدیدی مردم را تهدید به اعلام شماره کنتور می‌کند که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

 
اینکه شرکت گاز استان مازندران با چه استدلال و چه دستور مبنایی عقلی، فقهی و سازمانی قصد دارد در صورت عدم اعلام شماره کنتور از سوی مردم « عدد مصرف تخمینی » را برای آنان لحاظ کند خدا عالم است.

ولی چنین پیامکی در این شرایط از سوی چنین سازمان عریض و طویلی سبب دلسردی و بی‌اعتمادی مردم به مسئولان می‌شود.

در شرایطی که مردم هم از لحاظ روانی، ترس از ابتلا به ویروس کرونا،  از لحاظ معیشتی و کسب درآمد تحت‌ فشار قرار دارند این دست پیام‌ها تعجب‌برانگیز و قابل‌تأمل است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴