اختصاصی/حمایت اتحادیۀ اروپا از گروه های تروریستی

معامله پدرخوانده های غربی حقوق بشر در سوریه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۴۱۸۰۴
چگونه است دولت های غربی در برابر وحشیانه ترین اعمال گروه های تروریستی در سوریه و قتل عام مردم سوریه هیچ گونه احساس نگرانی از نقض حقوق بشر را احساس نمی کنند؟
۰
plusresetminus
معامله پدرخوانده های غربی حقوق بشر در سوریه
اختصاصی بلاغ-انتشار گزارش«سیمور هرش» در مجلۀ نیویورکر موجی از خشم و تنفر افکار عمومی دنیا  بر علیه دولت آمریکا و به ویژه دولت ترکیه و شخص رجب طیب اردوغان برانگیخت،سیمور هرش در این گزارش نوشت:  حمله شیمیایی 21 اوت سال 2013 (30 مرداد گذشته) در سوریه توسط گروه «جبهه النصره» صورت گرفت و هدف از آن، زمینه‌سازی برای حمله آمریکا و غرب به سوریه بود.
 
هرش افزود: گاز سارین مورد استفاده در این حمله شیمیایی از ترکیه برای گروه جبهه النصره تامین شد و شخص «رجب طیب اردوغان»نخست‌وزیر ترکیه در جریان این اقدام بوده است.
در پی حمله مذکور که در منطقه «غوطه» حومه دمشق صورت گرفته بود،هزار و پانصد بیگناه  از جمله شماری کودک جان خود را از دست دادند.
 
با مرور این افشاگری مهم از سوی نویسندۀ مشهور آمریکائی می توان به مهمترین عامل در لغو حملۀ آمریکا علیه سوریه دست دریافت،زیرا دولت  آمریکا به عنوان شریک جرم  مروجان اسلام اسرائیلی در ترکیه در کشتار شیمیائی مردم بی گناه سوریه برگ دیگری از چهرۀ پلید مدعیان حقوق بشر را به منصۀ ظهور رساند،اقدامی مشمئز کننده که عیار واقعی مدعیان صلح و دفاع از حقوق بشر ومدعیان دغده مندی برای حفظ جان مردم سوریه را برای همگان آشکار شاخت.
بدیهی است دولت  رجب طیب اردوغان به عنوان بستر ساز مهم و کلیدی در کشتار مردم سوریه مورد اتهام افکار عمومی دنیا می باشد از اینرو قطعا دامنۀ این گونه خیانت ها علیه دولت و ملت سوریه در آینده ا نزدیک دامن گیر دولت مروج اسلام آمریکائی ترکیه را فرا خواهد گرفت ، لیکن سکوت اتحادیۀ اروپا و رسانه های در موضوع نقش دولت ترکیه و آمریکادر کشتار شیمیائی مردم سوریه به وضوح برخوردهای دوگانه مدعیان حقوق بشر را در مواجهه با جان انسان ها آشکار می سازد.
در تبیین این مدعامی توان به  تصویب قطعنامۀ اخیر اتحادیۀ اروپا علیه ایران و نگرانی دولت های غربی از نقض حقوق بشر در ایران! نگرانی از مجازات اعدام در ایران و مرثیه سرائی این اتحادیه برای فعالان فتنۀ88.. اشاره نمود که همگی نشان دهندۀ برخوردهای سفارشی دولت های غربی با مقولۀ حقوق بشر می باشد،از سوی دیگر سکوت نفرت انگیز اتحادیۀ اروپا در مواجهه با افشای نقش ترکیه و آمریکا در کشتار شیمیائی مردم سوریه و حمایت دولت های غربی مدعی دفاع از حقوق بشر از تروریست های جنایتکار سوریه و حتی رسمیت بخشی غیر انسانی اتحادیۀ اروپا به مجموع گروه های تروریستی فعال در سوریه خود بیانگر واقعیات موجود د ادعاهای حقوق بشری دولت های غربی می باشد.
 لذا پرسش اساسی از اتحادیه مدعی دفاع از حقوق بشر اروپا این است،به راستی چگونه است دولت های غربی در برابر پلیدترین  گروه های ترویستی و وحشیانه ترین اعمال این گروه های تروریستی در سوریه و قتل عام  مردم سوریه نه تنها هیچ گونه احساس نگرانی از نقض حقوق بشر را احساس نمی کنند بلکه با حمایت های مستمر از عاملان جنایات جنگی بی شمار این گروه های تروریستی بر علیه شهروندان بی گناه سوری عیار واقعی مجامع اروپائی مدعی دفاع از حقوق بشر را برای افکار عمومی دنیا به نمایش می گذارد،لیکن اتحادیل اروپا و رسانه های غربی در مواجهه با مجازات اعدام برای اراذل و اوباش و افراد شرور در ایران که با وجود ارتکاب به قتل  های متعدد احساسات حقوق بشری اتحادیۀ اروپا جریحه دار می شود؟
پاسخ این امر واضح است برای غربی ها منافع ملل و دفاع از حقوق بشر تنها تا جائی دارای ارزش سیاسی- اجتماعی است که در تعارض با منافع فرهنگی – اقتصادی آنان نباشد. حقوق ملل تنها در چارچوب خدمت به منافع غربی ها قابل احترام است. 
نکتۀ تأمل برانگیز این است که برخی جریانات رسانه ای خاص در داخل کشور با تکرار ادعاهای پوچ و ضد بشری اتحادیۀ اروپا به زعم خود در راستای دفاع از حقوق بشر اقدام نموده اند، لیکن در جریانات سیاسی غر ب زده و سکولار با  تقلید میمون وار از ادعاهای بی اساس غرب علیه ایران در عمل  دریوزگی خود رابرای اربابان غربی خود اثبات می سازند.
لذا بدیهی است لزوم ورود همۀ گروه ها و جریانات سیاسی در کشور برای مواجهه قاطع با اقدامات مداخله جویانۀ اتحادیۀ اروپا و اجتناب از هرگونه انفعال در برابر مطالبات غیر قانونی طراحان قطعنامۀ اخیر دولت های غربی امری انکار ناپذیر  می باشد،هم چنین  لزوم بازتعریف  دیپلماسی کشور بر مبنای اصول و آرمان های نظام اسلامی  و حمایت بیش از پیش از دولت بشار اسد و مردم بی گناه سوریه و لزوم تقبیح اقدامات خائنانۀ دولت ترکیه از سوی دولتمردان سیاسی کشور به شدت احساس می گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴