تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۰
کد مطلب : ۴۱۷۹۹
مهاجم پا به سن گذاشته تیم فوتبال صبا قم طی 12 سال حضور در لیگ برتر با پیراهن تیم‌های ابومسلم، استقلال، سپاهان، مس و صبا بهترین گلزن ادوار لیگ برتر بوده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،رضا عنایتی مهاجم تیم صبا در طول 13 دوره برگزاری لیگ حرفه‌ای کشور در 10 دوره آن حاضر بوده است و آن 3 دوره‌ای را هم که در ایران نبوده به عنوان لژیونر در کشور امارات توپ زده است.  
رضا عنایتی در طول این سال‌ها پیراهن تیم‌های ابومسلم، استقلال، سپاهان، مس و صبا را برتن کرده و با درخشش در ترکیب این تیم‌ها خود را به عنوان گلزن اول تیم مطرح کرده است.  
رضا عنایتی اگر آن 3 دوره را به امارات نمی‌رفت، بدون شک تعداد گل‌هایش از 150 بیشتر می‌شد ولی با این وجود بازهم او بهترین گلزن تمام ادوار لیگ برتر است.  
رضا عنایتی تاکنون 3بار آقای گل لیگ برتر ایران شده است و در این عنوان با غلامحسین مظلومی اشتراک دارد و اگر در این دوره هم می‌توانست آقای گل شود، به تنهایی با 4 آقای گلی رکورددار می‌شد.  
رضا عنایتی 37 ساله که خیال خداحافظی از فوتبال را ندارد در لیگ سیزدهم با به ثمر رساندن 13 گل، در جدول گلزنان بعد از کریم انصاری‌فرد که با 14 گل عنوان آقای گل را به خود اختصاص داد، قرار گرفت.  
لازم به ذکر است، مقصر اصلی در آقای گل نشدن عنایتی در لیگ برتر خودش است، زیرا او در بازی با فجر سپاسی، استقلال و پرسپولیس پنالتی‌هایش را خراب کرد. اگر آن پنالتی‌ها تبدیل به گل می‌شد، شاید الان عنوان پیرترین آقای گل ایران نصیب او می‌شد.  
گفتنی است، فرشاد پیوس در سن 33 سالگی آقای گل شده و از نظر سن و سال، پیرترین آقای گل لیگ ایران است.  
در آخر باید گفت که عنایتی هنوز هم سرحال است و باید دید در فصول دیگر می‌تواند رکوردها را جابه‌جا کند یا نه، مردی که لقب مردی برای تمام فصول شایسته اوست.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷