فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا خبر داد

توزیع 2000 بسته معیشتی در ایام میلاد امام زمان(عج) در نکا

تاریخ انتشارجمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۱۷۹۶۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: در ایام ولادت منجی عالم بشریت به همت گروه‌های مختلف فرهنگی و جهادی بسیجی دو هزار بسته معیشتی در میان اقشار آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده از بحران کرونا در این شهرستان توزیع شد.
۰
plusresetminus
توزیع 2000 بسته معیشتی در ایام میلاد امام زمان(عج) در نکا
مجیدرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در نکا ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) با اشاره به فعالیت‌های گسترده مجموعه سپاه و بسیج نکا در ایام مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی به مردمی که از ویروس کرونا آسیب دیدند برنامه‌های خدمت‌رسانی گسترده‌ای به همراه گروه‌های جهادی بسیجی و همچنین خیرین محلی و شهرستانی تدارک دیده شده است.

وی افزود: ازجمله این برنامه‌ها تهیه سبد معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده از بیماری کرونا در دستور کار همه رده‌های بسیج قرار دارد که یکی از آن‌ها آماده‌سازی 313 سبد کالا به تعداد یاران امام زمان(عج) به نیت شهدای مدافع حرم و شهدای گمنام در سالگرد شهادت سردار شهید طوسی وشهید مدافع حرم محمدتقی سالخورده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا تعداد کل سبد‌های معیشتی گروه‌های بسیجی برای توزیع در نیمه شعبان را 2 هزار بسته برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر نیمه شعبان گروه‌های بسیجی برای ابتدا، نیمه و پایان ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌های گسترده‌ای را برای پوشش سایر خانواده‌های آسیب‌دیده در این ایام برنامه‌ریزی کرده‌اند.

این مسئول با دعوت از همه گروه‌های فعال شهرستان،خیرین توانمند و مردم برای مشارکت در کمی و کیفی این اقلام، اضافه کرد: ما به این شعار اعتقاد داریم که سپاه و بسیج از مردم، در کنار مردم و برای مردم است بنابراین همچون همیشه به انجام خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردمی ادامه خواهیم داد.

* دعوت به یک مشارکت خداپسندانه برای کمک به بازار
شعبانی در بخش دیگر سخنان خود به طرح ابتکاری مجموعه سپاه ناحیه نکا برای کمک به بازار در شرایط کنونی درگیری با بیماری کرونا، پرداخت و تصریح کرد: باتوجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده برای بازاریان به علت بسته بودن بازار بنابر تدابیر کشوری، سعی داریم تا به این قشر نیز در حد توان کمک کنیم.

وی افزود: بر همین اساس تمام کسبه مستأجر مستقر در اماکن سپاه در صورت عدم توانایی در پرداخت اجاره به علت بسته بودن مغازه‌ها و عدم فروش، شامل بخشودگی اجاره می‌شوند به شکلی اجاره‌ ماه‌های اسفند و فروردین در حد توان مستأجران دریافت خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا به تشریح این موضوع پرداخت و اذعان کرد: یعنی از نظر مجموعه سپاه لزومی بر دریافت اجاره این دو ماه وجود ندارد مگر اینکه مستأجر در این مدت به فعالیت مشغول بوده که در این صورت نیز مبلغی تعیین نشده و هر مبلغی که در بنابر انصاف و در توان مستأجران باشد درصورت رضایت آن‌ها دریافت خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: در شرایطی فعلی که بازار در فشار ناشی از درگیری جامعه با این بیماری قرار دارد و کسبه به شدت متضرر شده‌اند صاحبان مغازه‌ها و اماکن نیز می‌توانند با چنین اقدامی به همشهریان بازاری خود و خانواده آن‌ها کمک کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با فراگیری بخشودگی اجاره‌ها در این ایام بتوان هم به بازار کمک کرد و هم بذر مهربانی و کمک به همنوع را بیش از پیش در بخش‌های مختلف جامعه نهادینه ساخت که محصول نیک این عمل امروز ما به یقین در آینده به خودمان بازخواهد گشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴