حاشیه نگاری بلاغ از مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه مازندران؛

از عدم حضور مسئولین استانی و تهدید خبرنگاران تا ترک سالن هنگام سخنرانی مشاور وزیر/ تصاویر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۱۷۹۴
مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه مازندران بدون حضور امام جمعه شهرستان بابلسر، استاندار و حتی معاونان وی و نماینده مردم بابلسر در مجلس برگزار شد.
۰
plusresetminus
از عدم حضور مسئولین استانی و تهدید خبرنگاران تا ترک سالن هنگام سخنرانی مشاور وزیر/ تصاویر
به گزارش خبرنگار بلاغ،بعداز انتصاب فرجی دانا در مسند وزارت علوم و تحقیقات در کمتر از سه ماه شاهد برکناری رؤسای ۲۳ دانشگاه و پژوهشگاه بودیم که رکوردی بی‌سابقه در حجم تغییرات در سطح وزارت برجای گذاشته و این تغییرات هنوز هم ادامه دارد.
بسیاری از دانشگاه مطرح کشور با کودتای خزنده افراطیون وزارت علوم مواجه شده‌اند و دانشگاه مازندران  که از نظر رتبه علمی و پژوهشی رتبه برتر در بین دانشگاه های کشور و حتی ارائه مقالات ISI رتبه قابل قبولی دارد نیز درگیر سهم خواهی افراطیون شد.
بر پایه این گزارش، علی رغم مخالفت های علمای استان از جمله آیت الله معلمی عضو خبرگان رهبری، نخبگان دانشگاهی ،تشکل های دانشجویی و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی، وزیر علوم فردی را به ریاست دانشگاه مازندران منصوب کرد که سابقه وی در فتنه 88 بر همگان محرز بوده  و از حامیان اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88 به شمار می رفت!
معارفه دانشگاه مازندران

 امروز در حالی مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه مازندران برگزار شد که علیرغم صرف هزینه های گزاف برای تهیه و نصب بنرها و تابلو های تبریک و خیرمقدم مسئولین و مدعوین، امام جمعه شهرستان بابلسر، استاندار و حتی معاونان وی و نماینده مردم بابلسر در مجلس و... در این مراسم حضور نداشتند.
با توجه به مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه مازندران گروهی اقدام به نصب بنر تبریک در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه و فرمانداری نمودند که در میان آن بنری از سوی مجمع اصلاح طلبان و اصلاح طلبان ستاد روحانی مشاهده شد.
نکته جالب آنکه مراسم معارفه یازدهمین ریاست دانشگاه مازندران پس از تغییر مکرر زمان و مکان مراسم در مکانی برگزار شد که گنجایش جمعیت حاضر را نداشت. این مراسم در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی و اجتماعی این دانشگاه برگزار شد.
معارفه رییس دانشگاه مازندران

فضای نامناسب و کمبود جا، سرپا ایستادن مدعوین شهرستانی و استانی و تنی چند از معاونان منظره ای ناخوشایند را به این مراسم بخشیده بود.
انتخاب مکان برگزاری مراسم از جمله محورهای بحث غالب مدعوین بود که چرا مسئولین برگزاری مراسم در پردیس دانشگاه مازندران با وجود در اختیار داشتن سالن های بزرگ و مجهز در دانشگاه مازندران مکانی را انتخاب کردند که گنجایش بیش از 150 نفر را نداشت!
مراسم معارفه رییس دانشگاه مازندران

البته از گوشه و کنار شنیده شده است که مسئولین دانشگاه بخاطر حواشی به وجود آمده از سوابق رییس جدید دانشگاه و اعتراضات شماری از دانشجویان و اساتید دانشگاه به این انتصاب و احتمال بر هم خوردن مراسم در روزهای اخیر بارها و بارها مکان و زمان برگزاری مراسم را تغییر داده و حتی بعضا مکان برگزاری مراسم تودیع و معارفه را با دوگانگی مکان و به صورت محرمانه اعلام کردند.
نکته قابل تامل این بود که سایت دانشگاه مازندران حتی در چند ساعت مانده به برگزاری مراسم و بعد از چند بار تغییر زمان، ساعت مشخصی را برای برگزاری مراسم به صورت رسمی اعلام نکرد!
از نکات قابل توجه دیگر در این مراسم ، حضور کمرنگ اعضای تشکل های دانشجویی  و اعضای هیات های علمی دانشگاه با توجه به دعوت رسمی دانشگاه مازندران بود.
مراسم امروز یک تفاوت با مراسمات دیگر تودیع و معارفه در سایر دانشگاه ها داشت و آنهم ایجاد فضای امنیتی از لحظه ورود به پردیس دانشگاه تا محل آمفی تئاتر بود! تا جاییکه مامورین حراست دانشگاه با دستوری که ظاهرا از مسئولین امر داشتند مانع ورود و فعالیت رسانه ای خبرنگاران برخی خبرگزاری ها و سایت های خاص شدند که می توان به برخورد بد مامورین حراست با خبرنگار فارس و ممانعت از عکاسی از مراسم و تهدید خبرنگار بلاغ اشاره کرد که با تلاش برخی اساتید و دانشجویان و سماجت خود خبرنگاران این مشکل تا حدودی برطرف شد.
هنگامی که پایان زمان اختصاص داده شده به سخنرانی دکتر احمدپور را متذکر شدند، وی با ناراحتی در پاسخ گفت: ما به یک دانشجو نیم ساعت برای دفاع فرصت میدهیم، حالا برای 45 ماه خدمت فقط یک ربع!؟...
دکتر احمدپور

سخن دکتر احمدپور  این تصور را به اذهان متبادر کرد که گویا این مراسم،جلسه دفاع وی از عملکردش می باشد و حاضران باید به عملکرد 45 ماهه وی نمره ای بدهند.
جمعیتی که  منتظر شنیدن سخنان سرپرست جدید یعنی دكتر فخرالدین اصغری آقمشهدی  بودند و  با توجه به حواشی و سابقه ای که از وی داشتند، با شروع  خطابه و شنیدن سخنانی شعاری و به دور از واقعیت شخصیتی و عملکردی ایشان سالن را در حالی ترک کردند که مهمان وزارتی مراسم، حسینعلی فریدون مشاور وزیر علوم هنوز به ایراد سخنرانی نپرداخته بود.
رییس دانشگاه مازندران
رییس دانشگاه مازندران
دانشگاه مازندران
دانشگاه مازندران
در پایان این مراسم  دکتر اصغری آقمشهدی با دریافت حکم از دست دکتر فریدون مشاور وزیر علوم  رسما به عنوان یازدهمین رئیس دانشگاه مازندران منصوب و همچنین با اهدای لوح و هدایایی از زحمات 45 ماهه دکتر احمدپور تقدیر شد.
دانشگاه مازندران

شایان ذکر است دکتر اصغری آقامشهدی محرک اصلی آشوبها در فتنه 88 در دانشگاه مازندران بود و حمایت وی و پسرش از تحصن دانشجویان حامی میر حسین موسوی سبب شد تا  عنوان عاملین اصلی آشوب های 88 در دانشگاه مازندران شناخته شد و همین امر سبب متواری شدن وی و فرزندش از دانشگاه شد!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
.....
جالبه دانشگاه مازندران با مجمتع پردیس رو برای معارفه ندادن ...البته حق داشتن چون همه منتظر یه جرقه هستن... از همین الان گرو کشی های سیاسی و جناحی،برخورد با دانشجویان منتقد،کمیته های انضباطی،حضور فعال و بیش از حد حراست حتی در سر کلاس های دانشگاه،پخش شب نامه ها، فعالیت های افراط گرایانه تشکل های تندرو،خفقان،رفت و آمد وحضور بیش از حد اساتید سکولار، توهین به مقدسات،چاپ و پخش نشریات زنجیره ای موهن دانشجویی، تحص،اعتراضات فیس بوکی و ....همه اینها در دانشگاه مازندران با اومدن رسمی آقمشهدی کلید خورد و فضای امنیتی دانشگاه ایجاب میکنه من بعد دانشجوهای مخصوصا بسیجی با جلیقه های ضدگلوله وارد دانشگاه بشن .. برنامه ریزی کلان برای مجلس دهم عملا در کارگاه سیاسی دانشگاه مازندران با ریاست لیدر فتنه 88 و پسرش و شرکا آغاز به کار کرد...دلم میخواد انتقالی بگیرم برم دانشگاه مازندران...حتی شده شبانه اش...
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
بولدوزر فرجی دانا چه کرده تموم رئیس روسای دانشگاه ها رو از فتنه گرها انتخاب کرده مثل اینکه دارن دوباره یار کشی می کنن...باید به آقای روحانی گفت واقعا خجالت آور نیست افرادی که برعلیه نظام فعالیت کردند و شما که دم از اعتدال می زنید اجازه می دید این افراد متصدی امور بشن . ..آقای روحانی دوباره که قراره بریم سر خونه اول همش تهدید و ترس ...!
feedback
United Kingdom
همکار
آقا تهدید کجا بود خبرنگار فارس که بوده چرا دارید جو رو بهم می ریزید ..اگه بلاغ رو بگی شاید با اون موضعی که داشته...
feedback
Iran, Islamic Republic of
****
عدم حضور مسئولان ارشد استان به ویژه نماینده ولی فقیه در این چنین مراسمی نشان از نارضایتی است، انتظار میرفت بعد از آقای احمد پور فردی را که لایق دانشگاه مازندران است به این سمت منصوب کنند آنهم فردی که از لحاظ سیاسی پیشینه مناسبی داشته باشد نه اینکه خود از لیدرهای اصلی فتنه 88 باشد. دانشجویان باید در انتظار کودتای دیگر باشند و دانشجویان پیرو خط امام دیگری در دانشگاه مازندران رشد یابند و به مبارزات سیاسی خود ادامه دهند تا مانع فعالیت فتنه‌گرانی از این دست شوند/
با تشکر از اطلاع رسانی مناسب
feedback
Iran, Islamic Republic of
دانشجوی جامانده
حراست دانشگاه اجازه ورود برخی دانشجوها رو نمی داد! شما که از دانشجو می ترسین خوب نکنین این کارها رو خودتونم می دونین فقط می خواستین تموم بشه زود هم تموم بشه تا دکتر اصغری با خیال راحت بره رو صندلی ریاستش قهوه شو بخوره
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا
آقای اصغری خودتم می دونستی خیلی ها قبولت ندارن و می دونن چیکاره هستی! مراسمی رو برگزار کردی که هیچ مسئولی نیومد! نه نماینده شهرتون نه حتی اون نماینده ساروی که خودشو کشت تا ترو به کرسی ریاست بنشونه! نه نماینده ولی فقیه حتی حاج آقای طلابیان هم نیومد از خودتون حتما دیدی که اعضای هیات علمی دانشگاه هم خیلی ها نیومدند! آقای اصغری دانشگاه جای سیاسی بازی نیست! حرف های قشنگ بدرد .... می خوره به عمل کار برآید نه به سخن دانی. راستی مسئول نهاد رهبری دانشگاه کجا بود؟!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
معارفه دزدکی بدون اینکه کسی قبول داشته رئیس رو ...اعضای هیئت علمی از چاله افتادن تو چاه...
feedback
Iran, Islamic Republic of
ساغر
عملکرد احمدپور تو دانشگاه مازندران همون مقبره شهدای گمنام بود و بس که جا ی تشکر داشت ..مابقی نه ..اصغری هم من یکی بدتر از احمدپور ...آخوند سیاست زده که عشق منتظریه..فرجی دانا اینقد باید خنگ باشه ریاست دانشگاه باید یک چهره برجسته علمی باشه نه یک سیاست زده...
feedback
Iran, Islamic Republic of
بی طرف
سلام
نمی دانم کسانی که از اوضاع دانشگاه خبری ندارند چرا بدون دلیل اظهار نظرمی کنند. سالن اجتماعات علوم انسانی حدود 250 نفر ظرفیت دارد (خبرنگار محترم می توانستند صندلی ها را بشمرند) و با توجه به خوشحالی همه کارمندان از تغییر ریاست به امید بهبود اوضاع پیش بینی می شد که حضور افراد چشمگیر باشد. دانشگاه مازندران تا این تاریخ چنین جمعیتی در سالن های خود ندیده است. حتی جهت رفاه حال شرکت کنندگان بیرون سالن نیز صندلی چیده شده و صدا و تصویر داخل سالن قابل رویت بود. جلوگیری از حضور برخی دانشجویان نیز به دلیل کمبود فضا و سالن بود. به نظر من بهتر است اجازه دهیم یک فرد عملکرد خودش را نشان دهد و بعد اعتراض و قضاوت کنیم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهرداد
جناب سمتB صندلی صندلی های بالاو پایین به 200 تا نمی رسه، شما مثه اینکه ریاضیت ضعیفه، یا چشمت، کلا باید عرض کنم ما که دانشجوی این دانشگاهییم میدیدیم اینا چه ترسی دارن، دانشجوها رو که بیرون نگه داشتن، حراست که اونجور یه کم چشماتو وا کن...
feedback
Iran, Islamic Republic of
میثم
خدا بخیر بگذرونه! برام خیلی جالب بود که در زمان معارفه رئیس یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های کشور هیچ مسئول استانی نیومده؟!!! یه خبرهایی هستا
feedback
Iran, Islamic Republic of
مریم
دیروز تو جلسه معارفه حضور کمرنگ اساتید واقعا جای سوال داشت، و همین طور بسیاری از مدیران میانی دانشگاه، تو بنر نوشته بودن ائمه جمعه ولی دریغ از یه امام جمعه، فرماندار بابلسرم که به زور اومده بود با تهدید اونم من شنیدم، کارمندارم تازه تهدید کردن که اگه نیاین توبیخ میشین، من خودم شاهد بودم، یعنی دولت کریمه تا این حد کریمه!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمدیان
آره منم شنیدم، به خاطر شهرک صنعتی میرود بهنمیر و فاضلابش بوده که بوی بسیار بدش مردمو آزا میداده اونام اعتراض میکنن به فرماندار بابلسر اونم میاد جلوشونو بگیره که تهدیدش میکنن، این آدما دیگه کی هستن و به کجا وصلن که فرماندارو تهدید میکنن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
شاهد
نه به خاطر میرود نبوده برا مسئله دانشگاه مازندران بوده، چون فرماندار بابلسر به عنوان یک شخص حقوقی عضو هیات امنای دانشگاهه چه مسئله ای به وجود اومد که تهدیدش کردن معلوم نیست اما واقعیت داره این مسئله.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ساغر
آقا یا خانم بی طرف / من خودم دانشجوی شیمی دانشگاه مازندران هستم فکر نکن نمیدونم اوضاع دانشگاه چطوریه ..گرچه از احمد پور واسه خاطر فامیل بازیش دل خوشی نداریم اما از اون اصغری که با کتک کاری از دانشگاه انداختش بیرون بهتر بود ..اصغری حتی از دفن چند تیکه استخون هم می ترسه فکر میکنه دارن خفش میکنن با اینکه لباس روحانی به تن داره ..این جماعتی که دم از دفاع از این رئیس جدید می زنن براشون دانشجو مهم نیست فقط به پست و ریاست و سیاست زدگیشون فکر میکنن.. چطور ممکنه یه رئیس استقلال فکری نداشته باشه ؟! تا کی میخواید به مردم زور بگید ..فرجی دانا ادم بیسوادیه اگر سواد داشت این مشهدی رو خراب دانشگاه نمی کرد ..برام افت داره بگم مشهدی رئیس دانشگاهمون شد..
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
اگه جای اساتید دانشگاه بودم از این دانشگاه میرفتم دانشگاه مازندران رو با این انتخاب به ...کشیدن
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد صدرا
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد. قضاوت الان زوده بذارین یه دو ماه دیگه حقایق روشن میشه وقتی دانشگاه با کله سقوط کرد و جولانگاه اصحاب و اطراف فتنه شد. یارب مباد که فتنه گر معتبر شود...
feedback
Iran, Islamic Republic of
زینب مهدوی
تشکل های دانشجویی این انتصاب رو غیر قانونی می دونند و هیچ همکاری با رئیس دانشگاه ندارند مطمئنا اصغری با این تشکل ها دچار مشکل جدی خواهد شد و هر اقدامی بخواد بر علیه نظام در دانشگاه مثل فتنه 88 صورت بگیره تشکل ها از همین الان آمادگی هرگونه برخوردی رو دارند.زنده باد دکتر روحانی با این اعتدالش !!!!!!!!! زنده باد فرجی دانا با داسش که ریشه دانشگاه مازندران رو داره می زنه !!!!!!!! زنده باد آقمشهدی که دوباره پسر فتنه گرش رو به دانشگاه مازندران برای یک جنگ تمام عیار فرهنگی دعوت می کنه!!!!!!!!!!! زنده باد دانشجوی بیدار دانشگاه مازندران که در درگیری های سیاسی و جناح بازی له میشه اما از حق خودش نمی گذره !!!!!!!!!!!!! روزی فرا میرسه که اقمهشدی ...
feedback
Iran, Islamic Republic of
احمدرضا
و بعد از مدتی میشنویم مدیر مسئول سایت بلاغ کتک خورد. نکنید فکر آخر عاقبتتون باشد. یه سوال دارم از مدیر مسئول سایت بلاغ/ در جهت تنویر افکار عمومی بفرمایید آیا شما تهدید هم میشوید؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
باید دید اصغری چیکار میکنه...فعلن ساکتن...بعضیا هم جیکشون در نمیاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
وامدار
چاپلوسی بعضی از سایتها تهوع آوره .انگار داستان ننه کلثوم داره تعریف میکنه..اصغری با هاله ای از نور آمد اصغری به روی سن رفت و دانشجوها کف زدن و سوت کشیدن..اصغری تو شیری نه شیر پاستوریزه..اصغری چیکارش میکنه سوراخ سوراخش میکنه ...اصغری کلید را رو کن دانشگاه مازندران را زیر و رو کن ...اصغری اصغری امید تیم مائی ..اصغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغری .....واقعا پاچه خواری و چاپلوسی تا چه حد ..آدم عوقش میگیره ..چرا این سری از آدمها با این مطالب فضاحت بارشون از مردم خجالت نمی کشیدن... فقط میخوام بدونم این سایتها چقد بهشون ماسیده ..اون مزنه چقد بوده ..ماهم فردا تو دانشگاه مازندران پلاکارد بگیریم بگیم اصغری تو عشق منی آی لاوی یو ..مای فادر مای گاد...
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
آقا نکش غغغغغغغغغغ رو یهو پاره میشه ..بچه ها حراست اومد در برید...
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
اینقد ترسیدن که خبرنگارا رو نزاشتن خب از چی می ترسیدین؟؟ شما که میگید فلانی چهره برتر کشور هست ..چرا مراسم تودیع و معارفه باید بدون حضور خبرنگارها و عکاسا برگزار می شد؟؟ چرا اصل مطلب رو نمی گید که بخاطر اختلاف و درگیری و بهم ریختن جو دانشگاه که نکنه بزن بزن بشه واسه این انتخاب مانع خبرنگارها شدید ..نه استاندار اومده نه امام جمعه بوده نه نماینده شهرستان بوده فقط چهار تا هئیت علمی اونم به زور واسه خاطر اینکه اگر نمی اومدن از کار برکنار می شدن ...اونقد ترسیدین که حتی از یک نشریه کوچیک دانشجویی تومراسم جلوش رو گرفتید حراست مثل عزرائیل اومد دخالت کرد...
feedback
Iran, Islamic Republic of
دانشجوی بابلسر
منتظر اتوبوس خانوادگی دکتر اصغری در بدنه هیات علمی و کارکنان باشید..
feedback
Iran, Islamic Republic of
فیف
اگه گذاشتید اصغری قهوه اش رو خوب خوب بخوره ..اگه گذاشتید؟!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
یک دانشجوی کارشناسی ارشد
آقای دکتر اصغری چرا زود از تصمیمات خود برگشتید !!!؟؟؟
مگر بارها نگفتید من افراد خارج از دانشگاه (نمایندگان ) را دخالت نمی دهم پس چرا چندین بار خواستید با آقای دکتر نجف نِاد نماینده بابلسر جلسه داشته باشید و سرانجام با وساطت آقای دکتر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل (هم مسلک خودتان ) روز 5شنبه 93.01.20با آقای دکتر نجف نِاد جلسه داشتید و از ایشان خواستید شما را حمایت کند .
چرا در جلسه یک جور صحبت می کنید ولی در عمل جور دیگر، این دروغ ها دیگر فایده ندارد ،مردم می فهمند شعار ندهید سعی کنید عمل کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
سایت بی جنبه و یک طرفه بلاغ !!!
این شکل خبررسانی درست نیست . بخدا صلاح نیست .
مگه احمد پور با اون همه حمایت های استانی و پاچه خواری سیاسی و حیف و میل بیت المال چه گلی به سر اصول و ارزش های ما زد . اون که روی هرچه دشمن و به قول شما اصلاح طلب افراطی و فتنه گری را با عملکرد سیاهش در دانشگاه مازندران ، سفید کرد
بابا یک کمی هم از خدا خجالت بکشید .....
فرماندار بود نماینده ویژه استاندار بود مسئولان نظامی و امنیتی شهر بابلسر بودند . امام جمعه شهر هم در سفر حج هستند . باز هم بگم بگم بگم ....
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقا
آقا آقا آقا! چرا بگم بگم راه میندازی؟! تا دیروز دادتون از بگم بگم های احمدی نژاد در اومده بود حالا که یه سایت پاشو گذاشته رو دمتون بگم بگم راه میندازین؟! خداییش تو مراسم کی اومده؟!! جز فرماندار و نیروی انتظامی کی بوده؟! استاندار اومده؟! آیت الله طبرسی اومده؟! به قول خودتون فرماندارن! اومدن؟ نماینده مجلستون اومده و به قول محمدرضا حتی اون نماینده ای که یقه پاره کرد برای اصغری هم نیومده ! چهارتا استاد دانشگاه اومدن که حامیش بودن/ حتی هیات علمی دانشگاه هم نیومده/ ول کن بابا "بگم بگم" می کنی. بگو ببینم چی می خوای بگی
feedback
Iran, Islamic Republic of
پروا
از دانشگاه انتظار علم پروری میره با این اوضاع جناح بازی وفامیل بازی برا دانشجو چه انگیزه ای میمونه که به فکر نو آوری باشه دانشجویی که میترسه راجع به استاد و رئیس دانشگاه حرف بزنه اونم راجع به مراتب علمی شون دیگه چه جای بحثی میمونه که راجع به صلاحیت های اخلاقی وخانوادگی آقایون مطلع باشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
ارسطو
آقا آقا what to do what not to do چیکار میکنین چیکار نمیکنین اصغریشون! آیا راه ندادن خبرنگار کار خوبیست یا کار خوبی نیست؟! آیا خفه کردن مردم در جای کوچک کار خوبی است؟! آیا تهدییییید یک فرماندار کار خوبیست یا کار خوبی نیست اونم فرمانداری مثل سجادیشون تو عکس آخر معلومه سجادیشون چقدر ترسیده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بابا پنجعلی
نقییییی بخوابونم تو دهنش؟؟؟!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
یاسر
جریان راه ندادن خبرنگارو تهدید فرماندار چیه؟ یعنی تو همون جلسه میون جمع تهدیدش کردن؟؟؟!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
بابلسری
منظورتون از سجادی شون سجادی فرماندار بابلسره؟ براچی تهدیدش کردن؟ سجادی ...از اونه کاری بکنه تهدیدش کنن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بی پناه
حتما فرماندار بابلسر با اصغری مشکل داره.
feedback
Iran, Islamic Republic of
a
دلیل عدم حضور امام جمعه ، نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی چی بوده آخه؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
فاضل
معلومه قبول نداشتن این فرد. البته میتونستن زودتر اعتراض کنن، اما هیچکدوم حرفی نزدن، نظر استاندار که روی کس دیگه بود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
رحمان دوست
چه جلسه کسل کننده ای بوده ملت خواب رفتن!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
فینگیلی
a عزیز امام جمعه بابلسر که حتما مخالفشه نماینده ولی فقیه هم همینطور اما استاندار شاید دلخور باشه حالا نمیدونم غیبتش نشه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
من موندم این همه کتک میخورن با این کارایی که میکنن تو فضای مجازی مثل بچه های دکتر سلام، چرا بچه های بلاغ کتک نمیخورن!!!!!!!!!!!!!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
نا آشنا
بسمه تعالی
آقای دکتر احمدپور هیچ یک از خصوصیت یک مدیر را نداشت. نه جبهه ای بود نه اصول گرا بود و نه حتی پایبند به اصول اخلاقی وانسانی بود غیبت و تهمت برایش عادی بود. امیدوارم تا قبل از سفر به سرای اخرت بتواند رضایت کسانی را که مرتب غیبت میکرد را جلب کند. جناب آقای دکتر احمدپور اگز نوشته های من درست نیست شب جمعه ای پیش خدا بفرما سخنان من نادرست است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
h
پس چرا انقدر خودشو بچه هاش قیف میومدن. اینکه هی غیبت اینو اونو میکرد واقعا درسته من از نزدیک شاهد بودم
feedback
Iran, Islamic Republic of
h
پس چرا انقدر خودشو بچه هاش قیف میومدن . اما اینکه هی غیبت اینو اونو میکرد و تهمت میزدن خودشو بچه هاش واقعا درسته از نزدیک من خودم شاهد بودم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
یک کارمند
اتفاقا آقای دکتر احمدپور از جمله کسانی بودند که لیاقت مدیریت یک دانشگاه مادر در یک استان بزرگ را داشتند مخصوصا اینکه رشته تخصصی ایشان هم حسابداری و مدیریت مالی بود
دانشگاه در زمان ریاست آقای دکتر احمدپور جان تازه ای گرفت و خون در رگهای دانشگاه دمیده شد

مسئولان نظامی و امنیتی شهر و بسیاری از مسئولین ویژه هم بخاطر جناب آقای دکتر احمدپور به جلسه آمده بودند امیدوارم خدای باریتعالی به آقای دکتر و همکاران صدیقشان خیردنیا و آخرت عطا بفرماید
آقای دکتر هیچ نیاز مادی و دنیوی به بیت المال ندارند و همه کارهارا با تخصص و درایت تیمشان به نحو احسنت به ثمر رساندند
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴