تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۷۹۳۲
منابع خبری از ابتلای ده‌ها نفر از اعضای خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونا و انتقال پادشاه این کشور از کاخ اصلی خود به یک کاخ دورافتاده در شهر «جده » خبر دادند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، برخی رسانه ها بامداد پنجشنبه به وقت تهران از ابتلای اعضای دربار آل سعود به ویروس کشنده کرونای جدید خبر دادند.
روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشته نزدیک به ۱۵۰ نفر از اعضای خاندان سلطنتی آل سعود به ویروس کرونای جدید مبتلا شده‌اند. برخی از این نفرات جزو اعضای بلندپایه خانواده سلطنتی نیستند. 
به ادعای این رسانه، «شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز» استاندار شهر «ریاض» نیز به دلیل ابتلا به کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری است.
همچنین گفته می شود که «ملک سلمان» پادشاه ۸۴ ساله عربستان نیز از بیم ابتلا به کرونا خود با خارج شدن از کاخ اصلی خود، به یک کاخ دور افتاده نزدیک شهر «جده» کنار دریای سرخ قرنطینه رفته است.
این منبع خبری به نقل از نیویورک تایمز نوشت که سفارت عربستان در واشنگتن تاکنون از ارائه هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده است.
این در حالی است که «توفیق الربیعه» وزیر بهداشت عربستان سعودی نیز چهارشنبه مدعی شد که ریاض با «شفافیت کامل» با بحران کرونا برخورد می‌کند. وی گفت که بر اساس این پژوهش‌ها انتظار می‌رود شمار مبتلایان طی هفته‌های آتی حداقل به ۱۰ هزار نفر و حداکثر به ۲۰۰ هزار نفر برسد. (جزئیات بیشتر)
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲