تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۴۱۷۸۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تشکیل اتاق فکر فرهنگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به منظور پیگیری مطالبات رهبرمعظم انقلاب در عرصه فرهنگی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ ،ابراهیمی بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید بهره گرفته شود.
حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی،  در دیدار با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در  سندی راهبری برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است.
وی با اشاره به این که موضوع فرهنگ همواره مورد توجه و دغدغه رهبرمعظم انقلاب اسلامی و بزرگان دینی بوده است، افزود: باید فرهنگ و ارزش های دینی را با عزم ملی و مدیریت جهادی به دنیا معرفی کنیم.
حجت الاسلام ابراهیمی با تجلیل از مقام علمی و معنوی حضرت آیت الله نظری، حضور این شخصیت و عالم برجسته در مازندران را نعمتی بزرگ دانست.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به تهاجم گسترده غرب علیه ارزش ها و باورهای دینی اشاره کرد و گفت: اگر قرار است به معنای واقعی با تهاجم سازمان یافته غرب مقابله کنیم باید جامعه را به مبانی دینی مجهز کنیم.
وی به موضوع سبک زندگی اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: متأسفانه شیوه زندگی غربی امروز در بخش های مختلف جامعه رسوخ کرده و این شیوه زندگی کردن جامعه را از معنویت دور خواهد کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید براین که فرهنگ و مبانی دینی باید در سال جدید با عزم ملی و مدیریت جهادی در بخش های مختلف جامعه ترویج و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ دینی سد محکمی در برابر هجوم غرب علیه آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که غرب با ترویج انحرافات به دنبال تهی کردن افکار جوانان کشورمان و فاصله گرفتن از ارزش های دینی است، تصریح کرد: باید نسل جوان را نسبت به توطئه های فرهنگی دشمنان آگاه سازیم.
وی در ادامه سخنان خود از تشکیل اتاق فکر فرهنگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به منظور پیگیری مطالبات رهبرمعظم انقلاب در عرصه فرهنگی خبر داد و بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید بهره گرفته شود.
حجت الاسلام ابراهیمی همچنین به نقش علما، روحانیان و حوزه های علمیه در دفاع از ارزش های اسلامی اشاره کرد و گفت: متأسفانه منبر رسالت اولیه خود را از دست داده و کمرنگ شده و کمی از قداست آن نیز کاسته شده است که باید در جهت تقویت آن گام برداشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما