رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار خبر داد

پلمب 6 واحد عرضه گوشت و مرغ غیرمجاز در بابلسر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۳
کد مطلب : ۴۱۷۸۸۹
رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار از پلمپ 6 واحد عرضه گوشت و مرغ غیرمجاز در بابلسر خبر داد.
۰
plusresetminus
پلمب 6 واحد عرضه گوشت و مرغ غیرمجاز در بابلسر
به گزارش بلاغ، مهدی کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان با انجام بازرسی‌های ادواری از مراکز عرضه مواد خام دامی(گوشت و مرغ) در ایام تعطیلات نوروز، با متصدیان 5 واحد صنفی به دلیل زنده‌فروشی و کشتار غیر مجاز، پرونده این واحد‌های متخلف را به مراجع قضایی ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا متصدی پنج واحد عرضه مرغ زنده که به تذکرات  شفاهی و کتبی مأموران دامپزشکی بی‌توجه بودند به  مراجع قضایی معرفی و واحد‌های صنفی این پنج مرکز عرضه غیر مجاز پلمپ شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: همچنین یک واحد قصابی در شهرستان بابلسر که خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی به‌صورت غیرمجاز اقدام به کشتار می‌کرد، شناسایی و ضمن ارجاع پرونده متصدی این واحد صنفی به مراجع قضایی از ادامه فعالیت آن جلوگیری و قصابی مورد نظر پلمپ شد.

کریم‌پور تاکید کرد: از شهروندان تقاضا میشود برای حفظ سلامتی خانواده خود با مراجعه به مراکز مجاز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان و با توجه نمودن به برچسب محصول نسبت به خرید موادخام دامی اقدام کنند.

وی گفت: هرگونه کشتار دام و طیور در خارج از کشتارگاه، به دلیل افزایش آلودگی زیست‌محیطی و همچنین انتشار بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴