بخشدار رودبست بابلسر خبر داد

پلمب 67 واحد تجاری در بخش رودبست بابلسر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸
کد مطلب : ۴۱۷۸۸۳
بخشدار رودبست بابلسر با اشاره به اینکه67 واحد تجاری در بخش رودبست بابلسر پلمپ شده است گفت: ورود کارگران نشا مستلزم رعایت قوانین و بهداشت است.
۰
plusresetminus
پلمب 67 واحد تجاری در بخش رودبست بابلسر
سیدجواد میرقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با تشریح عملکرد ستاد مقابله با ویروس کرونا در بخش رودبست بابلسر اظهارکرد: از سوم اسفند ۹۸ با اطلاع از شیوع این ویروس در کشور، جلسات متعددی برگزار و با آگاه نمودن دهیاران از وضع موجود تلاش شد تا با توزیع تراکت و نصب بنر در شهر و بخش رودبست اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا مراحل محلول پاشی ، آهک پاشی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در شهر و ۳۲ روستای بخش رودبست آغاز و ضدعفونی معابر در روستاها به صورت یک روز در میان توسط بسیجیان انجام شد.

بخشدار رودبست تصریح کرد: حدود ۴۲ مورد قلیان‌سرا و ۲۵ مغازه به‌علت عدم تمکین دستورات ستاد مبارزه با کرونا، پلمپ موقت شدند و در این راستا نیز تعطیلی اماکن عمومی در دستور کار قرار گرفت.

میرقاسم‌پور یادآور شد: از ظرفیت فضای مجازی در روستاها برای اعلام اطلاعیه‌ها، توصیه‌های پزشکی و مطالب آموزشی استفاده شد.

وی ادامه داد: تهیه سبد کالا و اهدای آن به اقشار کم‌ درآمد توسط امام جمعه هادی‌شهر، بخشداری و خیرین صورت پذیرفت تا در این شرایط کمکی به این قشر شود.

بخشدار رودبست اظهار کرد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دو ایستگاه ایست و بازرسی در میدان امیر پازواری و میدان امید و در روستاهای توریستی بخش رودبست برای جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی ایجاد شد.

میرقاسم‌پور خاطرنشان کرد: تشویق و کمک به مردم در روستاهای بخش رودبست برای ثبت‌نام در سامانه سلامت، تولید ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی توسط بسیج و بانوان بخش رودبست ، نظارت بر فعالیت واحدهای خبازی، لغو تمامی مراسمات محلی، ترحیم متوفی، مسابقات و فعالیت‌های ورزشی، جلوگیری از ورود افراد متفرقه و دارای سابقه بیماری در روستاها و ممنوعیت اجاره خانه به مسافرین از اهم فعالیت‌های بخش رودبست در مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

وی با اشاره به ورود نزدیک به هزار نفر کارگر در بازه زمانی ۲۰ روزه در سال‌های گذشته برای نشا زمین‌های کشاورزی گفت: باتوجه به اینکه بیشترین اراضی کشاورزی برنج شهرستان بابلسر در بخش رودبست است و کارگران نشا در سال‌های گذشته به‌صورت تجمع در این بخش حضور داشتند، اما با وجود شرایط حاکم ورود آنان مستلزم ایجاد قوانین و رعایت شرایط بهداشتی اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا است تا از انتشار ویروس کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴