تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۱۷۸۰۷
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل اسناد به فروش زمین به ارزش 160 میلیارد ریال در شرق مازندران اقدام کرده بود، خبر داد.
۰
plusresetminus
دستگیری کلاهبردار 160 میلیاردی فروش زمین در شرق مازندران
به گزارش بلاغ، سیدمحمود میرفیضی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل اسناد به فروش زمین به ارزش 160 میلیارد ریال در شهرستان بهشهر  اقدام کرده بود، خبر داد.

وی افزود: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران انتظامی شهرستان بهشهر دریافتند، فردی جاعل و کلاهبردار با تهیه و تنظیم عقد قرارداد نامه فروش زمین 55 هکتاری اقدام به تهیه مبایعه نامه جعلی به ارزش 160 میلیارد ریال کرده است.

میرفیضی ادامه داد: با دریافت این اطلاعات، متهم به جعل شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مازندران از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: همواره در انجام معاملات ملکی و قبل از هرگونه اقدامی نسبت به استعلام اسناد و مدارک از مراکز رسمی و ذی‌صلاح اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما