تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۱۷۷۷۵
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «ویروس کرونا ساخته و پرداخته آمریکا برای فلج کردن اروپا، چین و جهان است» گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در طول تاریخ است که این بار با ادامه تحریم‌های ظالمانه علیه ایران رفتارها و سیاست هایش را به دنیا نشان داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، شهروز برزگر در گفت‌وگو ، با بیان اینکه ویروس کرونا در آزمایشگاه های آمریکا ساخته شده است، گفت: مقامات آمریکایی تعمدا این ویروس را در جهان پخش کردند چون سیاست های خود را در منطقه و غرب آسیا شکست خورده دیدند و برای جبران این شکست برنامه ریزی کردند.
وی توضیح داد: به گفته مقامات آمریکایی ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردند که برایشان دستاوردی نداشت، آن ها حملات تروریستی در منطقه توسط داعش و طالبان را برنامه ریزی کردند که در نهایت شکست خوردند، تحریم های متعددی را هم علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار مقابله با یکه تازی های آمریکا وضع کردند ولی برای آن ها دستاوردی نداشت و نتوانستند با ما مقابله کنند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: امروز با شیوع ویروس کرونا در اروپا تحلیل گران به این نتیجه رسیده اند که کرونا جای داعش را گرفته و کرونا همان کارایی داعش را برای آمریکا دارد به همین دلیل هدف مقامات آمریکایی ایجاد و اشاعه این ویروس در دنیا برای جبران برنامه های شکست خورده اش بود. آن ها ویروس کرونا را در آزمایشگاه های خود پرورش داده و در جهان پخش کردند اما امروز گریبانگیر خودشان شده است.
این نماینده مجلس یادآور شد: البته مقامات آمریکایی فراموش کردند که ایران دارای فرهنگی غنی و تمدن و صاحب علم و دانش است. ایرانیان همان کسانی هستند که الکل را کشف کرده و امروز برای ضدعفونی کردن دنیا برای مقابله با کرونا استفاده می شود. ما اگر بتوانیم واکسن  و داروی ویروس کرونا را کشف کنیم آن را در اختیار کل جهان قرار خواهیم داد ولی آمریکایی‌ها با ادامه تحریم‌های ظالمانه و آزاد نکردن پول‌ها و دارایی‌های ما می‌خواهند جلوی مقابله با کرونا را بگیرند.
برزگر در پایان گفت: امروز افکار عمومی دنیا به آمریکا برای لغو تحریم‌های ظالمانه فشار می آورد اما مقامات آمریکایی به جای تجدید نظر، تحریم های جدیدی را وضع می کنند. آن ها عادت کرده اند که بنای شیطانی خود را بر ویرانی های دنیا بگذارند، این همان شیوه جنگ جهانی دوم است اما امروز وضعیت دنیا فرق کرده و مردم آگاه شده اند. افکار عمومی جهان بداند خواسته ما آزاد کردن پول های بلوکه شده مردم ایران است تا بتوانیم از آن برای خدمت به مردم و مقابله با کرونا استفاده کنیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما