تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۱۷۷۷۱
ملایر یکی از شهرستان‌های استان همدان است که در جنوب این استان قرار دارد و با شهرهای اراک، بروجرد، نهاوند و همدان هم مرز است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام مبلمان محمدی، این شهرستان در حدود سیصد و پنجاه هزار نفر جمعیت دارد که به جرات می‌توان گفت که صنعت مبلمان باعث شده است تا حجم بزرگی از این جمعیت در صنعت مبل مشغول به کار باشند.
 صنعت مبل یک صنعت بسیار پویا و در عین حال با پتانسیلی است که جز صنایع موفق محسوب می‌شود. شغل‌هایی که در این صنعت به طور مستقیم در ارتباط هستند عبارتند از رام‌بری، کلاف بری، منبت کاری، نجاری، رنگ کاری و رویه کوبی که هر کدام از این واحدهای تولیدی افراد زیادی را مشغول به کار کرده است و این صنعت باعث شده است تا نرخ بیکاری را در این شهرستان پایین بیاورد.
در این شهرستان منبت کارانی هستند که در این رشته استاد هستند و به نحوی در این صنعت پیشرو هستند. این افراد جزو بی‌نظیرترین افراد در صنعت منبت کاری هستند. امروزه با پیدایش تکنولوژی‌های جدید و ظهور دستگاههای سی ان سی بحث منبت کاری با دست کم رنگ‌تر شده اما این نکته حائز اهمیت است که هنوز منبت سی ان سی با منبت دست قابل مقایسه نیست. به طوری که قطعاتی که با سی ان سی منبت می‌شود در نهایت باید با دست آنها را منبت کرد.
در این شهرستان شهرک‌های صنعتی وجود دارد که فقط در حوزه مبلمان فعالیت می‌کنند. یکی از این قطب‌های تولید مبلمان شهرک صنعتی 2 یا حاجی آباد است که بالغ بر 150 واحد تولیدی دارد که مبلمانی بسیار با کیفیتی را تولید می‌کنند. بخش زیادی از این تولیدات متاسفانه به صورت خام به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود و تحت عنوان مبلمان همان شهر فروخته می‌شود.
البته این صنعت رو به رشد است و با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفته است باعث شده است تا محصولاتی که در این شهرستان تکمیل می‌شوند در همین شهرستان نیز به طور آماده فروخته شوند.
محصولاتی که در ملایر تولید می‌شود از نظر کیفیت بی‌نظیراند؛ زیرا از مواد بسیار با کیفیت استفاد می‌کنند و همین امر باعث شده است بخشی از این محصولات به کشورهای مختلف صادر شوند.
همچنین دقت داشته باشید که محصولات تولید شده در این شهرستان نسبت به بقیه نقاط کشور مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به همین دلیل خیلی از افراد با مراجعه حضوری و غیر حضوری این محصولات را سفارش می دهند.
تولیدات بازار مبل ملایر

عمده تولیدات این شهرستان مبلمان استیل و مبلمان راحتی و مبل کلاسیک  و سرویس خواب دونفره و سرویس خواب نوجوان می‌باشد و شما عزیزان که قصد خرید این نوع مبلمان را دارید می‌توانید از این شهرستان یک خرید عالی و بی‌نقص را داشته باشید. ضمنا خدمت شما خریداران عرض می‌شود که منبتی که در مبلمان تولید شده وجود دارد جز زیباترین نقش و نگارهایی است که می‌توان روی یک مبل ایجاد کرد و بیشتر مبلمان در این شهر با منبت دست ساخته می‌شود.
 این شهرستان از گذشته در صنعت مبلمان و منبت مشغول بوده است و همواره جز قطب‌های تولید مبلمان در کشور بوده است.
در این شهرستان هر ساله جشنواره مبل و منبت برگزار می‌شود و افراد زیادی از سراسر کشور مراجعه و سفارشات خود را از این شهرستان خرید می‌کنند.
خرید آنلاین مبلمان و سرویس خواب

امروزه خرید آنلاین بسیار رواج پیدا کرده است و توانسته است تا خیلی از موانع را پشت سر بگذارد. این نوع خرید باعث می‌شود تا از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.
فواید خرید آنلاین مبلمان و انواع سرویس خواب

امروزه با گران‌تر شدن هزینه‌های سفر پیشنهاد می‌شود که حد الامکان از خرید غیر حضوری استفاده شود. برای مثال هزینه اقامت در شهر مقصد، استهلاک ماشین، هزینه خوراک و ... رقمی بالا را در بر دارد ولی با خرید غیر حضوری می‌توان از هدر رفتن این همه هزینه جلوگیری کرد.
در حال حاضر تولیدی‌های بزرگی که در شهرستان ملایر در حوزه مبلمان فعالیت دارند سعی کرده‌اند تا خود را به‌روز کنند و شرایطی را فراهم کنند تا مشتریان بتوانند خریدهای خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.
 در این میان ابزارهای الکترونیکی وجود دارند که به شما مشتریان کمک می‌کنند تا خرید های غیرحضوری به راحتی انجام دهید.
اگر توجه کرده باشید تمام جهان به سوی خریدهای آنلاین و حتی انجام کارهای مختلف از راه دور در حال حرکت است . شما عزیزانی که قصد خرید مبل و محصولات چوبی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت مبل محمدی  صفحه‌های معرفی محصولات، سفارشات خود را انجام دهید.
خرید آنلاین فواید بسیار زیادی دارد که برای زندگی امروزی بسیار حائز اهمیت هستند یکی از این فواید صرفه‌جویی در وقت است که بسیاری افراد از این حیث در تنگنا هستند و با استفاده از این نوع خرید می‌توانند در وقت خود صرفه‌جویی کنند.
MOBLEMOHAMMADI.COM گروه صنعتی مبلمان محمدی جهت خرید آنلاین وب سایت خود را به آدرس
راه اندازی کرده است تا خریداران عزیز بتوانید کلیه محصولات بازار مبل ملایر را به صورت کاملا آنلاین خرید کنند.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴