تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۱۷۷۵۵
مصر با ثبت ۱۴۹ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بیشترین نرخ افزایش شمار مبتلایان به کرونا در یک روز بوده است که تعداد کل موارد ابتلا به کرونا در مصر را به یک‌هزار و ۳۲۲ تن رساند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری رویترز، مصر با ثبت ۱۴۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد بیشترین نرخ افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس از زمان شیوع این اپیدمی در ماه فوریه بوده است.
این کشور شمال آفریقا هم‌چنین هفت مورد مرگ جدید بر اثر ابتلا به کرونا را گزارش کرد که تاکنون مجموعاً ۸۵ قربانی کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.
وزارت بهداشت مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲۵۹ نفر از بیماران کرونایی به طور کامل بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.
هاله زائد، وزیر بهداشت مصر در یک نشست خبری تلویزیونی اظهار کرد: «مصر یکی از کشورهایی است که طبق استانداردهای سازمان بهداشت جهانی در مقایسه با سایر کشورها آمار مبتلایان و قربانیان کمی داشته است.»
مصر پرجمعیت‌ترین کشور عربی است که حدود ۱۰۰ میلیون نفری جمعیت دارد. این کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا اقدام به اعمال قرنطینه شبانه و تعطیلی فرودگاه‌ها و اماکن توریستی خود کرده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴