کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برف و باران در راه مازندران/ کاهش 12 درجه‌ای دمای هوا

18 فروردين 1399 ساعت 14:24

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: برف و باران از امشب وارد استان می‌شود و تا چهارشنبه در استان می‌ماند.


به گزارش بلاغ، اصغر بسطامی طی گفت و گویی اظهار کرد: سامانه سرد بارشی همراه با بارندگی و وزش باد، امشب از مناطق غربی استان آغاز می‌شود و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان کشیده می‌شود.

بسطامی افزود: بارندگی به همراه کاهش محسوس دما و وزش باد (گاهی شدید) در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در استان ادامه خواهد داشت.

وی هشدار داد: با توجه به بارش برف، فردا و پس فردا در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی؛ احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در رفت و آمد در محور‌های مواصلاتی می‌رود بنابراین رانندگان، مجهز به تجهیزات ایمنی باشند و دستگاه‌های ذیربط آمادگی لازم را داشته باشند.
رییس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه دراستان، از کشاورزان شالیکار خواست از برداشتن نایلون از روی خزانه برنج خودداری کنند و کار نشاکاری برنج را هم انجام ندهند.

بسطامی تصریح کرد: دریا هم در این مدت (سه شنبه و چهارشنبه) مواج و طوفانی است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

وی وضعیت هوای استان مازندران در روز جاری (دوشنبه) را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما - از بعدازظهر بتدریج ابری از سمت غرب استان با بارندگی و وزش باد پیش بینی کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 417717

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417717/برف-باران-راه-مازندران-کاهش-12-درجه-ای-دمای-هوا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com