کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مبین‌نت به مراکز اقامتی به ویژه هتل‌ها خدمات مبتنی بر Wi-Fi ارائه می‌کند

18 فروردين 1399 ساعت 15:50

مراکزی که طی شبانه‌روز میزبان تعدادی زیادی از افراد هستند، از جمله هتل‌ها و مراکز اقامتی و همچنین سازمان‌ها، امروزه نیازمند تامین دسترسی حاضران در آن مرکز به اینترنت و ارائه سایر سرویس‌های ارزش افزوده در قالب خدمات Wi-Fi هستند.



به گزارش بلاغ، بنابر اعلام مبین نت، امروزه بهره‌مندی یک مرکز اقامتی، سازمان یا هتل از پهنای‌باند اختصاصی و خدمات مربوط به سرویس‌هایی که ذیل Wi-Fi مدیریت شده قرار دارند، یک امتیاز ویژه برای آن‌ها محسوب می‌شود. در نهایت ارائه خدمات مربوط به Wi-Fi رضایت مراجعان را به دنبال دارد و نیز منجر به افزایش محبوبیت تصویر برند آن مراکز از جمله هتل‌ها و سازمان‌ها نزد مراجعان و کارکنان نیز می‌شود.
شرکت ارتباطات مبین‌نت در همین راستا و به منظور تامین نیاز بسیاری از مراکز تجمع کاربران از جمله هتل‌ها به خدمات Wi-Fi مدیریت شده، خدمات پهنای‌باند و Wi-Fi مدیریت شده خود را در اختیار این مراکز قرار می‌دهد. در همین رابطه به عنوان مثال سرویس HiSpot مبین‌نت یکی از خدمات موفق و کارآمد این شرکت در زمینه ارائه خدمات مبتنی بر Wi-Fi به هتل‌ها است. با توجه به مرکز داده قدرتمند و پشتیبانی ویژه شرکت ارتباطات مبین‌نت از تمامی سرویس‌های سازمانی خود به ویژه خدمات مربوط به Wi-Fi، این شرکت تجربه و توانایی لازم در ارائه خدمات این چنینی پیدا کرده است.
ارائه مزیت‌ها و سرویس‌های مبتنی بر Wi-Fi یکی از مزیت‌هایی است که شرکت ارتباطات مبین‌نت در اختیار مشتریان سازمانی خود قرار می‌دهد. همانطور که گفته شد، می‌توان از سرویس HiSpot مبین‌نت به عنوان تجربه و سرویسی کاملا موفق در این زمینه یاد کرد و با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسب این شرکت و توانایی بالای نیروهای متخصص آن، می‌توان از خدمات مبتنی بر Wi-Fi  مبین‌نت با مزیت‌هایی ویژه‌ای بهره‌مند شد. به منظور بررسی چرایی نیازمندی مراکز تجمع کاربران به ویژه هتل‌ها و سازمان‌ها به سرویس Wi-Fi مدیریت شده، محدودیت‌های Wi-Fi HotSpot را بررسی و به منظور اطلاع از مزیت‌های سرویس‌های Wi-Fi مبین‌نت، یکی از پرطرفدارترین محصول این شرکت یعنی HiSpot را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

محدودیت‌های استفاده از Wi-Fi HotSpot چیست؟
جمعیت مراجعان و حاضرین در یک اقامتگاه، هتل یا سازمان که در این جا به‌عنوان کاربر تعریف می‌شوند و محدودیت پهنای‌باند یک مجموعه، سبب می‌شود که به اشتراک گذاشتن ترافیک و پهنای‌باند با استفاده از Wi-Fi HotSpot به‌صورت غیر مدیریت شده، سبب بروز مشکلات و گاها عدم دسترسی به اینترنت شود. همچنین کاهش سرعت انتقال داده در اثر اتصال همزمان چندین کاربر به شبکه و در پی آن عدم دسترسی یکپارچه کاربران به اینترنت، از دیگر مشکلات مراجعانی است که در محل اقامت خود، نیاز به دسترسی به اینترنت دارند. چندین شرکت در زمینه مدیریت بهینه به اشتراک گذاری اینترنت در مجموعه‌هایی مانند سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و هتل‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند و در این بین، شرکت ارتباطات مبین‌نت با مطالعه صنعت هتل‌داری و گردشگری در ایران، خدمات اینترنتی اختصاصی خود به هتل‌ها و مراکز اقامتی را با نام تجاری HiSpot در اختیار این مجموعه‌ها قرار داده است.

HiSpot مبین‌نت چه مزیت‌هایی دارد؟
شرکت ارتباطات مبین‌نت برای کمک به مجموعه‌هایی مانند هتل‌ها، سرویسی به نام HiSpot را ارائه کرده است؛ این مجموعه‌ها می‌توانند با استفاده از این سرویس، پهنای‌باند خود را بر روی شبکه وایرلس کنترل و حجم ترافیک مصرفی کاربران را با توجه میزان مورد نظرشان، مدیریت کنند. ورود کاربران به شبکه و هویت بخشی به آن‌ها با استفاده از سرویس HiSpot مبین‌نت، این امکان را در اختیار مدیران یک مجموعه قرار می‌دهد که علاوه بر مدیریت حجم مصرفی کاربران، امکان ردیابی کاربران مخرب و مسدودسازی دسترسی‌شان را نیز فراهم آورند. همچنین نباید فراموش کرد که امنیت شبکه در سرویس ارائه شده توسط مبین‌نت، بسیار بالا است. یکی دیگر از کاربردهای سرویس HiSpot، ارائه اپلیکیشن و خدمات نوین بر روی شبکه Wi-Fi هتل‌ها و مراکز اقامتی است.
HiSpot و بستر ارائه خدمات ارزش افزوده نوین
در صورتی که یک هتل یا اقامتگاه مجهز به سرویس HiSpot مبین‌نت باشد، کاربر برای اتصال به اینترنت، پس از وارد کردن رمز Wi-Fi، وارد صفحه مربوط ورود نام کاربری و رمز عبور خود می‌شود. سرویس HiSpot این امکان را ایجاد کرده است که محتوا و تبلیغات دلخواه هتل بر روی صفحه ورود اطلاعات کاربران قرار بگیرد و اطلاعیه‌ها، اخبار و نکات مربوطه، از طریق همین صفحه به کاربران منتقل شود. در واقع یک هتل یا اقامتگاه با استفاده از این سرویس مبین‌نت می‌تواند اینترنت پرسرعت و با حجم دلخواه را به‌صورت مدیریت شده در اختیار افراد قرار دهد و در وقت و هزینه نیز صرفه‌جویی کند. متصل شدن به سرویس حسابداری و پذیرش هتل‌ها، از امکانات جانبی این سرویس محسوب می‌شود که مورد استقبال تعداد زیادی از مجموعه‌ها قرار گرفته است.
ادارات و سازمان‌ها نیز می‌توانند برای مدیریت حجم مصرفی کارکنان و  ایجاد دسترسی یکپارچه و مطمئن به اینترنت پرسرعت، از سرویس HiSpot مبین‌نت استفاده کنند. یکپارچه سازی و تمرکز در مانیتورینگ از دیگر خدمات این سرویس است که امنیت شبکه را بالا می‌برد. نکته جالب آنکه با استفاده از سرویس HiSpot، مجموعه شما صاحب بانک اطلاعاتی مفیدی می‌شود که در هدفمندسازی تبلیغات و خدمات ارزش‌افزوده تاثیر مثبتی دارد.
تمامی ویژگی‌های ذکر شده نشان می‌دهد که استفاده از سرویس HiSpot نه تنها به هتل‌ها کمک می‌کند تا پهنای‌باند، ترافیک مصرفی کاربران و سرعت آن‌ها را مدیریت کنند، بلکه به وجه تمایزی میان یک هتل با دیگر رقبا نیز تبدیل می‌شود.
 


کد مطلب: 417701

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417701/مبین-نت-مراکز-اقامتی-ویژه-هتل-ها-خدمات-مبتنی-wi-fi-ارائه-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com