کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید روزانه ۱۶۰۰ ماسک به همت مسجدی‌ها در بوشهر

18 فروردين 1399 ساعت 14:10

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در اقدامی جهادی روزانه تا سقف هزار و ۶۰۰ ماسک تولید می‌کنند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند.


به گزارش بلاغ، علیرضا پولاد -مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر- در مورد فعالیت‌های نوروزی این ستاد ، اظهار کرد: ۲۰ کانون از سطح استان آماده شدند و در طول ایام عید سه شیفت برای تولید ماسک کار کردند. این کانون‌ها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی، روزانه بیش از هزار و ششصد ماسک تولید می‌کنند، ضمن اینکه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، این ماسک‌ها برای استفاده درمانی به این دانشگاه به صورت روزانه تحویل داده می شود.
وی تصریح کرد: هرشب اعضای کانون‌ها از سراسر استان برنامه ضدعفونی و گندزدایی معابر و مساجد را در دستور کار خود قرار دادند.
پولاد با اشاره به فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در سال گذشته گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برگزاری جشنواره شعر «باب‌الهدی» بود، این جشنواره با محوریت موضوعی امام هادی(ع) برگزار شد و ۳۰ تن در آن شرکت کردند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: جشنواره شعر آئینی باب الهدی با شرکت هنرمندان شاعر از شش استان فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، هرمزگان و برگزار شد.
وی اضافه کرد: هیأت داوران براساس معیارهایی چون نوآوری در زبان، رعایت موسیقی، ساختار و فرم تازه و همچنین بهره‌گیری از مضامین و موضوعات مربوط با سیره و شخصیت امام هادی(ع) را ملاک داوری خود قرار دادند.


 


کد مطلب: 417690

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/417690/تولید-روزانه-۱۶۰۰-ماسک-همت-مسجدی-ها-بوشهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com