تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۱۷۶۷۰
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با دفاع از طرح فاصله‌گذاری هوشمند گفت که با اجرای این طرح هم برای اقتصاد کشور مشکلی به وجود نمی‌آید و هم مشکلات بهداشتی ایجاد نخواهد شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، اکبر ترکی در گفت‌وگو ، با بیان این‌که «تعطیلی کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همچون شمشیر دولبه است»، اظهار کرد: باید همه جوانب را بررسی کرد. در آینده ممکن است مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی ایجاد شود به همین دلیل باید موضوع را مدیریت شده پیش برد.
وی با بیان این‌که «تصمیم اخیر دولت در فاصله‌گذاری هوشمند اقدام خوبی است»، ادامه داد: باید در عین رعایت مسائل بهداشتی آرام آرام کارها به روال عادی برگردد باید شرایط را به گونه‌ای پیش برد تا بتوان کشور را اداره کرد. با افراط و تفریط تنها برای جامعه مشکل به وجود می‌آید.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی توضیح داد: درست نیست که از ورود افراد به شهرهای دیگر جلوگیری شود در مواردی دیده شده که اجازه تردد ماشین به شهر دیگر نمی‌دهند ولی همان فرد خودش می‌تواند وارد شهر دیگر شده حال این‌که ماشین کرونا را منتقل نمی‌کند بلکه این افراد هستند که منتقل کننده ویروس می‌باشند.
ترکی با اشاره به غربالگری تعداد زیادی از مردم، گفت: اکنون مردم به آگاهی لازم برای جلوگیری از ابتلا به کرونا رسیده‌اند با فاصله‌گذاری هوشمند هم به اقتصاد کشور لطمه وارد نمی‌شود و هم می‌توان کرونا را کنترل کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰