تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۴۱۷۶۶
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برگزاری کنسرت‌ با آوازه‌خوان‌های زن و دفن دو خواننده گروه "سگ های زرد" علی جنتی وزیر ارشاد را به مجلس کشاند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: بنا بود امروز علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه کمیسیون برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان حضور پیدا کند ولی به جهت همزمان شدن با سفر آقای رئیس جمهور و برخی اعضای دولت به استان سیستان و بلوچستان وی پیغام داد و عذرخواهی کرد که نمی‌تواند در جلسه امروز حضور یابد و تقاضا کرد در جلسه دیگری حضور پیدا کند.
وی ادامه داد: در جلسه امروز از محمد حسین ملک احمدی دبیر کل جدید نهاد کتابخانه‌های کشور دعوت شد و وی به همراه معاونان خود در جلسه حضور یافته و گزارشی از وضع موجود کتابخوانی در  کشور و برنامه‌های سال 1393 ارائه کرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: با توجه به نامگذاری امسال که حضرت آقا بحث فرهنگ را مطرح فرمودند و قرار شد از برخی از چهره‌های صاحب نظر در کشور در آینده نزدیک دعوت کنیم و ما برای تحقق این نامگذاری از نظرات آنها استفاده کنیم.
حجت‌الاسلام طاهری گفت: دو نفر از سؤال کنندگان نادر قاضی پور و بهروز نعمتی که از وزیر ارشاد سؤال داشتند با توجه به اینکه قانون می‌گوید که اگر در تاریخ اعلام شده وزیر در جلسه حضور پیدا نکند، سؤال کننده حق دارد سؤال خود را بدون اینکه از وزیر بپرسند، به صحن علنی ارجاع دهد لذا این دو نماینده گفتند به جهت طولانی شدن مدت زمان سؤال تقاضا داریم که آن به صحن ارجاع شود.
وی گفت: سوال آقای نعمتی در مورد برگزاری برخی کنسرت‌ها با آوازه‌خوان های زن در کشور و سؤال آقای قاضی پور در خصوص علت دفن دو خواننده گروه "سگ‌های زرد" در قطعه هنرمندان بود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: گویا یکی دو نفر نیز از طرح سؤال از وزیر ارشاد منصرف شده‌اند اما بقیه سؤالات که در مورد دیدار وزیر ارشاد با محمد خاتمی بود، باقی ماند که به احتمال قوی وزیر ارشاد سه‌شنبه دیگر در کمیسیون حضور یابد و به سؤالات پاسخ دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲